Voor mij lijkt Splinter Cell wel een super game met al die gadget stuff op zak. Je kan klimmen, kruipen , springen , schieten etc. Alleen hopelijk is de A.I. wel goed gedaan. Bij meeste games zien ze je meteen. Maar ik had gelezen dat bij Splinter Cell dat niet zo is door de camouflage en de donkere plekken. Net als Thief hoe donkerde, hoe moeilijker om gezien te worden. Splinter Cell wordt vast een topper. Metal Gear Solid 2 Substance lijkt me ook wel een goed game. Je kan dit keer met Solid Snake door het hele spel uitspelen. Je kan net Ninja en Raiden met een katana zwaard =P Mini games, meer VR missies, Solid Snake skateboarding =P (volgens mij ook een multiplayer mode). Maar ok Metal Gear Solid was al een grote HIT op de PSX en MGS2 ook wel op de PS2. Maar ben benieuwd hoe goed MGS2 Substance scoort op de Xbox. Maar wat vinden jullie van deze 2 games?
Splinter Cell lijkt mij ook ownen, zeker door nieuwe frisse gameplay die gecombineerd zijn met de krachten van de box...*kwijl
dit zijn 2 van DE games die ik wil hebben. MGS: substance lijkt me echt cool met dat skateboarden en virtual reality. en Splintercell wordt gewoon een topper, echt een spel om trots op te zijn, voor 6 maanden xbox only, das mooi.
je bent toch geen whigger? niet dat het uitmaakt, gewoon nieuwsgierig. Jij vet strakke, roelerende macMaster, ownerz of all ownerz. ach trek het niet aan, tis wel lachen hoor.
Duality gaat roeleren.. Splinter Cell lijkt me wel Kewl... En MGS wordt gekontschopt door de 2 die hierboven staan!!
Wat voor spel is Duality dan? Damnz ik loop nogal achter denk ik .. nog nooit van gehoord ... ff bij de previews kijken hoor .
staat bij de previews, ook een soort spel als splintercell en mgs2ubstance, maar volgens mij is duality meer de nadruk op een soort puzzels en af en toe wat actie, duality lijkt mij meer de rpg kant op gaan en niet het 'sneaken' van splintercell en mgs2ubstance. als je het niet zo breed hebt (hahahahaha ) zoals ik, zou ik voor splintercell gaan, maar goed das mijn mening. [offtopic] of een mod-chip maar goed dat mag dus niet. anders krijg je weer gezeik over het verneuken van de gamesindustrie...... [/offtopic]
Het filmpje roelt echt zwaar gewoon.... Kan je ergens in de nieuwssectie vinden.... Is echt een coole game!!! Volgens mij net als MGS en Splinter Cell... Alleen lijkt hij volgens mij meer te gaan kontschoppen dan die twee!!!
mgs 2: substance, is vast wel een vette game maar, Splinter cell is mooier (ik heb ook dat filmpje gezien en dat is echt super vet, echt zo'n beetj ehet mooiste wat ik ooit gezien heb), meer vette stuff.. splinter cell lijkt mij toffer
Ik denk dat Splinter Cell net iets beter word dan MGS2 Substance, ze komen toch rond dezelfde tijd uit? Dan ga ik dus voor Splinter Cell. Komen deze games eigenlijk ook allebei voor de PS2 uit?