Wat is jullie mening over JP Operation Genesis? Ik lees op reviews dat het sterk tegenvalt. Maar op zich lijkt het mij best een leuke spel. wat vinden jullie van dit spel ???????
Ik ruik een slotje... Vraag gewoon of je in de winkel mag spelen wij kunnen dit niet voor jou bepalen
Dit slaat nergens op. En wat kunnen wij niet voor hem bepalen Ontopic: Ik heb de game zelf niet maar als je van Roller Coaster Tycoon houdt is dit ook wel wat voor je denk ik.
Ik heb Jurasic Park Park Builder op de Gameboy Advance, daar moet je ook een park bouwen. Als je van Rollercoaster Tycoon houdt, is deze game ook iets voor jou
Ik heb de game zelf niet...maar ik ben/was gek op dino`s! En als jij dat ook bent..Koop hem! Het is toch leuk om je eigen JP te runnen?
Ja vind ik ook. Maar IGN zegt dat het een slecht spel is. Hoewel IGN meestal gelijk heeft, met cijfers geven
Wij kunnen toch neit zeggen of het leuk is of niet? Ik ken zijn smaak niet de een vind simcity leuk en de ander rollercoaster tycoon... Ik zeg al gewoon ff in de winkel spelen.. staat vaak wel zo'n proef xbox
dan kunnen wij toch onze mening geven over het spel, waarop hij dan weer z'n eigen mening baseerd en de keuze het wel of niet aan te schaffen?!$#@ zo gaat het namelijk ALTIJD met reviews en dit soort vragen
Ik heb het spel. Grappig die meningen van mensen zonder spel gezien te hebben. Park en de mensjes ogen wat cartoonachtig. Dino's zijn verbluffend, evenals de watereffecten. Brok in je keel als je eerste geboren wordt haha. Geen supergame, gewoon een hele aardige. Heerlij om te zien hoe de kleine dinootjes in het water spelen. Kopen als je van genre houdt, anders lekker laten liggen hoor. Een 7 tot 7,5 denk ik. Naast Morrowind - gek genoeg - een spel dat ik hou en niet doorruil of verkoop.
Hey bedankt. Hehe toch iemand dat ieém heeft Jammer dat je het niet verkoopt Anders zou ik ongetwijfeld kopen
ik heb het spel gehad,het is wel gaaf dat je een park kan bouwen maar het spel is redelijk beperkt vind ik,je kan bijv nieuwe dingen onderzoeken voor je park maar dat had ik zo gedaan en dan blijft er weinig over om te doen.(wel vet al er een dino uitbreekt.)
Ik ruik een berg Bullshit :{ ........... @ Topicstarter: Een maat van me doet de reviews van games voor Tiscali en hij vond het spel best te pruimen
Op zich is het spel goed en zeer verslavend als je van sims houdt, maar er is 1 probleem: je kunt totaal maar 60 dino's in je park zetten. Meteen op dat moment besef je dat je nooit een heel groot park kunt maken Ontzettende "bummer" want in de verschillende mission's zie je wel dat er meer dan 60 ronlopen. Je kunt een eiland vullen met 60 van die dieren. Ook bij project Genesis(dino's die vrij rond lopen) is het aantal maximaal 60.
nu ben ik ook nieuwsgierig Ik heb de PC demo gespeeld en was erg onder de indruk van de goede Jurassic Park sfeer qua muziek, geluiden en dino animatie, ook de water effecten zien er in de screenshots en trailer goed uit. Heeft het spel een makkelijke leercurve en behoud het goede speelbaarheid als het chaotisch word (uitbreken dino's ect.)? En hoe zit het met de besturing van het spel?
ik heb jurassic park een paar dagen geleden bij dixons gekocht voor 15€ ,en ik was verbaasd over de game (in positieve zin) wat is deze game verslavend ,echt cool dat je je eigen dino's kunt kweeken ,en ziet opgroeien ,je moet diverse ziekte's bestrijden ,bunkers voor bezoekers plaatsen en ga zo maar door dit is een game waar eigenlijk weinig tot niets over bekend is gemaakt ,maar wat een aangename verrasing ,echt een toppertje ik zou een cijver van 8,5 geven ofzo ,je moet dan wel van strategie games houden ,(die zijn er in mijn opthiek te weinig voor de xbox denkend aan de C&C serie's) dit is ook een game die ik niet snel zou ruilen of verkopen!
Ik heb dit spel gelijk bij de release gehaald en ook ik was zeer verrast over de speelbaarheid hiervan. Het speelt relatief makkelijk en is niet snel uit te spelen. Verder is het spel lekker lang speelbaar en duurt het relatief lang eer je 60 dino's bij elkaar hebt. Je moet namelijk je dino's ook steeds vervangen omdat je een betere versie beschikbaar hebt. Het gebrek aan verschillende winkeltjes vind ik alleen een minpunt.