Hey mensen, Nu de Wii alweer 1 1/4 jaar uit is vroeg ik me af wat jullie tofste Wii-ervaring is. Een ervaring die zich onderscheid, omdat deze ervaring er zonder de Wii niet zou zijn. Roep maar raak. Zelf vond ik SSX-Blur enorm. Het hele arcade jasje en dan die besturing Alsof je echt door het sneeuw aan het glijden bent. De übertricks zijn zo moeilijk uit te voeren, maar na zoveel oefenen geeft het ook veel meer tevredenheid dan een knoppencombinatie op de Ps2!! En niet te vergeten de zieke soundtrack van Junkie XL. SSX-Blur is zonder twijfel de tofste Wii game die ik tot nu toe gespeeld heb (En dat terwijl ik ook bijv. Zelda Twilight Princess heb).
Het moment dat ik m,n wii verkocht aan die dude van marktplaats. Nee vond de besturing van mario galaxy wel erg leuk gevonden. Ook erg genoten van het spel. Maar vervolgens toch maar mijn wii verkocht. Ben toch meer een Xbox360 man.
Ik vond Super Mario Galaxy tot nu toe toch zeker wel het hoogte punt van de Wii. Heerlijke besturing en gewoon een mooi goed uitgewerkt spel.
5 minuten op dat ding gespeeld (tennis) en verveeld weer weggelegd. Wil gewoon lekker op de bank hangen. Maar aangezien dat mijn enige ervaring was, is het ook direct mijn tofste ervaring!
Met PES 2008. Een aanval helemaal vanaf achteren opgebouwd. Je point en klikt dan eigenlijk waar je de bal naar toe wilt spelen. Voorzet van de zijkant en erin schieten. Geeft veel voldoening.
Ik heb zoveel toffe Wii-ervaringen: - Wii-Sports: mijn eerste Wii ervaring en mischien ook wel de beste. Vooral het honkballen en bowlen voelt geweldig. - Zelda: het vissen. - Wario Ware: sommige mini-games waar je echt het gevoel hebt dat je die handelingen ook daadwerkelijk verricht. - Trauma Center: dingen met een pincet oppakken. - Super Mario Galaxy: teveel om op te noemen. - Zack & Wiki: het gevoel als je een moeilijke puzzel zonder hulp hebt opgelost, en ook de bewegingen die je moet nabootsen. Tuurlijk is er veel te veel bagger op de Wii, maar de spellen die goed zijn zijn ook echt bijzonder en geven een ervaring die je op geen andere console kan ervaren. Machtig mooi apparaatje.
Ik heb maar één x met de Wii gespeeld. Toen had ik bijna iemand op de kanus geslagen met die controller tijdens het boksen
Klinkt hetzelfde als bij mij. M'n vriendin moest er 1 hebben. Ik heb er zelf in totaal misschien een uurtje op gespeeld, mij boeit 't allemaal niet zo.
Tofste ervaring? Ook ik heb er meerdere. Telkens die besturing die het net weer iets leuker maakt. Voornamelijk als het op gevoel aankomt. Wii tennis en golf, als je de bal precies slaat waar je 'm wil hebben. Excite truck (als voorbereiding op Mario Kart); het sturen door je wiimote te kantelen. Zelda met je boog schieten. Metroid: een deur openen of een schild wegtrekken. Zack & Wicky heeft veel verschillende toepassingen die haast allemaal goed werken. PES; nauwkeurig passen en diepteballen geven. Alleen vind ik het in spellen minder leuk als je moet gaan schudden met je wiimote/nunchuk.
Mario Galaxy, no doubt, wat een geweldig spel. Pes heb ik nu ook, maar valt nog een beetje tegen imo. Kan nog komen.
De eerste keer dat ik tennis speelde van Wii sports bij een vriend van me. Dat was echt tof De rest van die games waren ook leuk, maar was na het tennissen meteen verkocht!
Ook één keer gespeeld op de Wii, wel een toffe ervaring though, mepte mijn broertje met de honkbalknuppel op z'n kanus \o/
Super mario Galaxy is echt geweldig. Maar de nieuwe PESis echt een voetbal ervaring die geen andere console kan geven die is echt top!
Helemaal mee eens, alles klopt aan de game. Zeker het hoogtepunt op de Wii. Maar toen ik voor de allereerste keer de Wii aanzette op de launchdag en Wii Sport erin gooide, was toch ook wel een hoogtepunt.
Super Mario Galaxy, geweldig spel! heb zelf geen Wii maar heb die bij een kameraad van me aan een stuk uitgespeeld