[Wii] Jullie Tofste Wii-ervaring

Discussie in 'Games' gestart door Aernhem, 4 apr 2008.

1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hey mensen,

Nu de Wii alweer 1 1/4 jaar uit is vroeg ik me af wat jullie tofste Wii-ervaring is. Een ervaring die zich onderscheid, omdat deze ervaring er zonder de Wii niet zou zijn. Roep maar raak.

Zelf vond ik SSX-Blur enorm. Het hele arcade jasje en dan die besturing _O_ Alsof je echt door het sneeuw aan het glijden bent. De übertricks zijn zo moeilijk uit te voeren, maar na zoveel oefenen geeft het ook veel meer tevredenheid dan een knoppencombinatie op de Ps2!!
    En niet te vergeten de zieke soundtrack van Junkie XL. SSX-Blur is zonder twijfel de tofste Wii game die ik tot nu toe gespeeld heb (En dat terwijl ik ook bijv. Zelda Twilight Princess heb).

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Het moment dat ik m,n wii verkocht aan die dude van marktplaats.

:+

Nee vond de besturing van mario galaxy wel erg leuk gevonden.
    Ook erg genoten van het spel.

Maar vervolgens toch maar mijn wii verkocht.
    Ben toch meer een Xbox360 man.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond Super Mario Galaxy tot nu toe toch zeker wel het hoogte punt van de Wii. Heerlijke besturing en gewoon een mooi goed uitgewerkt spel.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    5 minuten op dat ding gespeeld (tennis) en verveeld weer weggelegd. Wil gewoon lekker op de bank hangen. Maar aangezien dat mijn enige ervaring was, is het ook direct mijn tofste ervaring! :+

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Met PES 2008. Een aanval helemaal vanaf achteren opgebouwd. Je point en klikt dan eigenlijk waar je de bal naar toe wilt spelen. Voorzet van de zijkant en erin schieten. Geeft veel voldoening.

6. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Damn de Wii-versie lijkt me wel erg vet :D

7. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zoveel toffe Wii-ervaringen:

- Wii-Sports: mijn eerste Wii ervaring en mischien ook wel de beste. Vooral het honkballen en bowlen voelt geweldig.
    - Zelda: het vissen.
    - Wario Ware: sommige mini-games waar je echt het gevoel hebt dat je die handelingen ook daadwerkelijk verricht.
    - Trauma Center: dingen met een pincet oppakken.
    - Super Mario Galaxy: teveel om op te noemen.
    - Zack & Wiki: het gevoel als je een moeilijke puzzel zonder hulp hebt opgelost, en ook de bewegingen die je moet nabootsen.

Tuurlijk is er veel te veel bagger op de Wii, maar de spellen die goed zijn zijn ook echt bijzonder en geven een ervaring die je op geen andere console kan ervaren. Machtig mooi apparaatje.

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb maar één x met de Wii gespeeld. Toen had ik bijna iemand op de kanus geslagen met die controller tijdens het boksen:cool:

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ook tot nu toe mijn mooiste ervaring :)

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Toen ik Ganondorf zijn schedel splijtte met het Master Sword :+

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Klinkt hetzelfde als bij mij.
    M'n vriendin moest er 1 hebben.
    Ik heb er zelf in totaal misschien een uurtje op gespeeld, mij boeit 't allemaal niet zo.

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tofste ervaring? Ook ik heb er meerdere. Telkens die besturing die het net weer iets leuker maakt. Voornamelijk als het op gevoel aankomt. Wii tennis en golf, als je de bal precies slaat waar je 'm wil hebben. Excite truck (als voorbereiding op Mario Kart); het sturen door je wiimote te kantelen. Zelda met je boog schieten. Metroid: een deur openen of een schild wegtrekken. Zack & Wicky heeft veel verschillende toepassingen die haast allemaal goed werken. PES; nauwkeurig passen en diepteballen geven.

Alleen vind ik het in spellen minder leuk als je moet gaan schudden met je wiimote/nunchuk.

13. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mario Galaxy, no doubt, wat een geweldig spel. Pes heb ik nu ook, maar valt nog een beetje tegen imo. Kan nog komen.

14. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De eerste keer dat ik tennis speelde van Wii sports bij een vriend van me. Dat was echt tof :D De rest van die games waren ook leuk, maar was na het tennissen meteen verkocht!

15. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ook één keer gespeeld op de Wii, wel een toffe ervaring though, mepte mijn broertje met de honkbalknuppel op z'n kanus \o/ }:]

16. Veno Xavier

Veno Xavier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Super mario Galaxy is echt geweldig. Maar de nieuwe PESis echt een voetbal ervaring die geen andere console kan geven die is echt top!

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Helemaal mee eens, alles klopt aan de game. Zeker het hoogtepunt op de Wii. Maar toen ik voor de allereerste keer de Wii aanzette op de launchdag en Wii Sport erin gooide, was toch ook wel een hoogtepunt.

18. Narcosis

Narcosis PSN Tag: Narcosis8

Leuk Bevonden:
    0
    Super Mario Galaxy, geweldig spel! heb zelf geen Wii maar heb die bij een kameraad van me aan een stuk uitgespeeld

19. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Toen ik gisteravond voor het eerst MarioKart Wii speelde :thumbs: wat een lauwe game _O_

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Beste ervaring: dag 1, vier vrienden, tennis tot 3 uur in de nacht. Dikke pret!

Deel Deze Pagina