Jullier ervaringen met Xbox LIVE!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GameGirl, 30 apr 2004.

1. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik speel nu al een tijdje met m'n PS2, maar ik vind het toch wel een beetje tegenvallen. Veel lag en vaak zijn de servers down. Ook zijn er heel veel mensen die een game aborten. Nu heb ik gehoord dat Xbox LIVE! veel beter is. Maar nu wil ik het wel eens van jullie zelf horen. Wat vinden jullie van Xbox LIVE! ? Is het wel die 60 euro waard?

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind het die 60€ zeker waard, wat is uiteindelijk 60€/jaar voor een heel jaar liveservice. Prijs is vind ik zeker het struikelblok niet, wat voordelen zijn van de live service is een stabiele service en vooral erg handig & fijn friendsysteem, zodat je snel even game kan joinen. Ik kan niet vergelijken met ps2 online maar me lijkt dat het livegame-aanbod bij xbox (tot nu toe) veel groter is. Vele games worden ontwikkeld met livefunctionaliteit wat toch echt wel de levensduur van een spel verlengt. Ik ben zeker 100% tevreden over xbox live.

3. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Het is zo vreselijk goed, 60 euro is eigenlijk niks, ik zou er zelfs meer voor willen betalen. Bijna nooit lag, lekker content en nu met Tsunami nog meer vette dingetjes, vooral naar de MSN intergratie kijk ik uit. Daarnaast zijn er veel meer en betere spellen voor Live, het antwoord op je vraag lijkt me dus duidelijk :D

4. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live is erg leuk, met (bijna) nooit lag, dit doordat iedereen een bepaalde up- en downloadsnelheid nodig heeft om op live te kunnen. Een nadeel is wel dat je een creditcard nodig hebt. Steeds meer spellen krijgen een live functie, wat de speelduur ook aanzienlijk vergroot, en met live kan je nog extra levels, personages of andere dingen downloaden. Ik vind het de 60 zeker waard, maar je moet er wel genoeg tijd voor hebben. Ik verleng mijn abbonement niet, omdat ik niet genoeg tijd meer heb, en zonder oefening word je ingemaakt.

Op Gcshop hebben ze trouwens ook een leuke actie icm rsc2.

Laatst bewerkt: 30 apr 2004
  5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Xbox live zou nog 120 euro waard zijn, Deze service is zo verschrikkelijk goed. Iedereen heeft minimaal een kabel connectie nodig, dus veel lag is er niet te vinden, en de games die je online kan spelen zoals rainbow six 3, pgr2, dtm racer 2 zijn echt top via xboxlive,
    Er is laatst een heel stuk geschreven over xboxlive op de mainpage, misschien kun je dat eens opzoeken, daar staat in hoe de microsoft mensen, dag en nacht werken aan het op de been houden van de live service

6. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook heel erg goed:)(denk niet dat je gauw slechte reacties gaat horen)
    Registreren is ook hele simpel(wel credit card nodig)
    En als je bv je xbox live account op andere xbox wilt zetten gaat dat ook allemaal heel erg makkelijk.
    En het gamen zelf is heel erg leuk, praktisch nooit(gebeurt wel, en in top spin eigenlijk geregeld) maar in pgr2 & moto gp2 bijna nog nooit last van gehad.

7. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Over Live ben ik zeer tevreden, sterker nog ik ga nou net m'n tweede jaar in en ik kan echt zeggen dat het een prettige toevoeging aan het dagelijks bestaan is.Niet dat ik heel de dag zit te spelen maar als ik er zin in heb hoef ik maar een paar knoppen te drukken en kan vervolgens spelen tegen wie dan ook waar dan ook.Dit is echt wat er mistte in mijn "spelletjes wereld".Live is imo een grote stap vooruit en kan alleen maar beter worden!
    Doen zou ik zeggen, regel ff een trialcard(je krijgt er 1 gratis bij het Xbox magazine deze maand) hiermee kan je,welliswaar zonder headset, 2 maanden gratis proberen.

ps.
    Gaat nou niet met ze alle lopen roepen dat het wel duurder kan.
    Voor je 't weet hebbie de poppen aan het dansen.

Laatst bewerkt: 1 mei 2004
  8. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Mijn grote knelpunt bij L!VE is dat ik niet zo heel vaak (online) game. Ik denk dat je vooral voor L!VE toch wel een hardcore gamer moet zijn. Daarom heb ik ervoor gekozen om het maar niet te nemen. Want als ik dan maar 1x per week online game dan is het toch best duur :).

9. Ik vind iedereen zo goed op Xbox Live. Ik ben altijd de slechtste. Dat vind ik wel een nadeel.

Voordeel is het gebruiksgemak en de stabiele kwaliteit.

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik zeg het heel simpel. Vergeleken met ps2 online is het alleen maar vele malen beter!!!

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Precies het is gewoon goed, maar als je het wil proberen moet je gewoon een trialkaartje gebruiken: twee maanden gratis live! (zeg het wel op tijd op!!!) Als je zo'n code wil moet je me ff PM'en!

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Het is goed, maar content download is wel slecht en het anti cheat beleid ook.

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Content download is op zich erg goed vind ik. Natuurlijk hoop je op elke week een nieuwe map of wapen,... maar dat is ook niet echt haalbaar voor programmeurs etc, maar als je niet echt 'zit te wachten op' en je hebt wat livegames dan vind ik dat je regelmatig bij een spel wel iets extra kan downen dat het toch weer even juist dat iets leuker maakt.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    + nauwelijks lag
    + content download
    + friendslist
    + pc koppeling
    + goede live games
    + veel mensen online
    + verslavend

- kost geld

15. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    anti cheat beleidt? Ik dacht dat je niet kon cheaten op XBL?

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    met de action replay op sommige games wel

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Maar die wordt niet heel veel gebruikt en micorsoft doet er alles om cheaters tegen te houden.

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Heb nauwelijks cheaters gezien. En aan de content download is niks slechts aan op te merken vind ik. Bij mm3 is er genoeg maar misschien is dit bij andere spellen ander.

19. GameGirl

GameGirl DomiDomi

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te horen zijn jullie er dus heel positief over. Dus het is het aanschaffen wel waard. Het enige nadeel vind ik dat, als ik xbox live wil, ik een router moet kopen en heel m'n instellingen bij mn ISP moet gaan veranderen. Maar die 60 euro vind ik niet echt een probleem. Als het daardoor veel beter loopt enzo. Bedankt voor de reacties :)

20. Kronos

Kronos Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In rainbow six gebruikten ze action replay, maar ubisoft heeft het echt goed opgelost met een patch. Soms heb je wel eens het idee dat iemand niet dood kan gaan op rainbow six maar dit is meestal de lag die hij of jij heb.

Maar verderest xbox live is een top service en een beetje heel erg
    verslavend !!!! _O_

Deel Deze Pagina