1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jumpstyle (Hot or Not?)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JFresH, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JFresH

    JFresH SanchezZ

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    9
    EDIT:// DIT TOPIC KAN VERWIJDERD WORDEN, HADN IET GEZIEN DAT HIER AL EEN TOPIC OVER WAS. MIJN EXCUSES.
     
  2. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    t is iig HOT vind ik:)
     
  3. basovich

    basovich Guest

    nu nog hot, denk dat het over paar maanden dikke NOT is, liedjes zijn hele tijd hetzelfde.
     
  4. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    CRAP ik noem het niet eens muziek
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here.
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Lol jumpstyle is meer een uitweg waarbij mensen zonder liefde voor muziek los kunnen gaan
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    jouw mening..
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is de eerste keer dat ik 'het met je eens ben'. Ik wil niet gaan bitchen, maar ik denk altijd dat Jumpstyle voor mensen is die niet echt een muzieksmaak hebben, en hier naar luisteren omdat ze het lekker vinden klinken. Verder is er niks bijzonders aan neem ik aan? Ik vind het iig crap.
     
  9. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Is geen muziek.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De muziek is opzich al om niet om aan te horen ... Laat staan die debiele dans die erbij hoort :{
     
  11. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ben het hier ook 100% mee eens
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind jullie reacties lekker allemaal kansloos want jumpen in gewoon vet. en laat de mensen die het ook vet vinden het gewoon lekker vet vinden :) je hebt er tog cker geen last van?

    ik vind het hele hiphop DoPeNesSS breezah shit ook zwaar debiel idioot en overdreven met die neppe pimpsaus van 50 cent erover heen. Maar zie je mij dat zeggen in het topic over hiphop?
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    Je zult nu waarschijnlijk aangevallen worden, of ze blijven chill net als mij. Maar heb respect voor iemands mening zou ik zeggen, ik ga nu ook niet terug op jou bitchen.

    Kom trouwens niet met vooroordelen aanzetten als 'breezah' en '50cent', daar is het G-Unit topic voor.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2007
  14. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze vragen hot of not, dus je mag het zeggen als je het bout vind.

    Het dansje slaat nergens op, en de muziek is eentonig en saai en gevoelloos.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina