Juni grote Xbox Dashboard update

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plagu3lord, 12 mei 2006.

1. Plagu3lord

Plagu3lord Fidelis ad Mortem

Leuk Bevonden:
    0
    Boris Schneider-Johne, een hoog iemand van Microsoft's Xbox 360 team in Duitsland heeft bekend gemaakt dat er eind deze maand een grote update voor de Xbox Dashboard zal verschijnen. Al is niet bekend wat we precies in de update kunnen verwachten is wel bekend dat speler de mogelijkheid zullen hebben om andere dingen op hun Xbox 360 te doen tijdens het downloaden.

Ook zal het mogelijk zijn om downloads in een wacht rij te zetten zodat je Xbox 360 vanzelf naar de volgende download gaat als de vorige is afgerond. Het Dashboard zal je download ook stop zetten als je online gaat spelen zodat je geen last hebt van lag. Na de E3 zullen we waarschijnlijk meer informatie over de grote update krijgen.

Daarnaast zullen ook nog een aantal andere nieuwe features worden toegevoegd, maar dat moest nog een verrassing blijven.

Bron: Xbox Archiv

Excuses als bovenstaande al eerder was gepost.

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  2. Dead Worm NL

Dead Worm NL Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het gelezen op xbox-scene,

zeer vet, word zeker een goede update voral mede dankzij de optie om meedere downloads te hebben.
    Hoop wel dat ze een update maken dat marktplaats overzichtelijker word :)
    Ik vind het nu zon puinhoop...

3. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij ook een goede update, kheb ook gehoord dat er binnenkort een update komt dat je msn op je xbox 360 hebt, zou me wel heel erg gaaf lijken:

"Binnenkort komt Microsoft met een aantal nieuwe uitbreidingen voor hun Xbox-Live service.

Zo is het binnenkort ook mogelijk om sms’jes via je friends-list te ontvangen. Deze optie zou binnen 6 maanden klaar voor gebruik moeten zijn. Daarnaast is Microsoft volgens de BBC ook bezig om MSN naar de Xbox 360 te brengen. Zodat gamers via het chat-programma elkaar ook uit kunnen dagen tot het spelen van games of gewoon gezellig kunnen chatten"

4. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik erg irritant, altijd maar wachten dat die download klaar is. Mooi om te horen dat ze de klachten serieus nemen.

5. Plagu3lord

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaan ze dan wel nog met een mooi wit draadloos '360-style'-toetsenbord komen, want nu neemt het nog erg veel tijd in beslag.

Hier een concept van een keyboard tussen de wings van de controller,
    komt uit een presentatie die Microsoft hield in Spanje (augustus 2005):

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    of gewoon met je headset + cam :D

7. Avioto

Avioto Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik zie liever een draadloos toetsenbord die je niet hoeft aan te sluiten op de controller. Met zo'n mooie knop in het midden met het Xbox logo:9

8. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    console + toetsenbord = geen console meer, doe mij maar dat geval voor op je controller.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Mooi zo, kan je gewoon meerdere downloads achter elkaar zetten!!!

10. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die functie was wel handig geweest als ze die voor de E3 hadden ingevoerd :p

11. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik m'n 360 vanochtend aanzette, moest hij eerst een update downloaden. Zou dat deze zijn geweest, of iets anders?

12. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang was je niet online geweest?

13. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel vet wezen als er een toetsenbord kwam..

@lbuysers: je avatar met die chick uit lost _O_

:+

14. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, sinds half twaalf gisteravond :D

15. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een game die je niet lang gespeeld had die moest updaten?

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vette veranderingen, hopen dat ze ook nog iets gevonden hebben om de vastlopers nog meer te minimaliseren of gewoon helemaal uitbannen. Gebeurt nog te vaak:'-(

17. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, bijvoorbeeld met PGR3 dat ik gewoon als ik naar iemands gamercard klik hij gelijk vast staat

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat hij hiervoor offline de server? Dat zal wel dan? (ach dan heb ik tog me examens:))

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360 wordt zo veel in 1 Gamen=Console, downloads achterelkaar=net Kazaa, MSN= Net een computer, Cam= net een webcam van een computer HD-DVD= Net een gewone dvd speler, Toetsenbord=deel van een computer. In 2010 kan je vast internetten (de nieuwe 'Xbox world community', gaat het heten) :)

20. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat ze nu es eindelijk de aanwezige hardware gaan gebruiken voor fatsoenlijke dvd weergave~!!!

:mad:

Deel Deze Pagina