Ik vroeg me af of jullie de stekker van je xbox altijd in je stopkontakt laten zitten. Of trek je de stekker van je xbox altijd na het spelen uit de stopkontaktdoos ?
Ik laat hem er gewoon inzitten, veel te veel gedoe anders, plus dat als je hem er te lang uit laat moet je de klok weer instellen, nog meer gedoe dus.
Ik denk dat hij pas overhit raakt als hij te lang aan staat, als je hem uit hebt met de stekker er in draaien geen schijven, werken geen videokaarten en moederborden. Dus raakt hij niet overhit. edit: Halo ik kom zo ff online, voor onze deal
Je haalt de stekker van je tv er toch ook niet uit ? Als je iets uitschakelt dan staat 't ook uit.. Moet je je voorstellen dat je elke dag overal de stekker uit zo moeten halen; tv, wasmachine, koelkast, computer, stereo, xbox, oven, magnetron..
Ik leg er altijd een stuk plastic overheen, voorkomt tenminste dat er stof op neer dwarreld! I adore my little black box
Ik haalde hem er wel uit toen ik op vakantie ging, want als de bliksem inslaat......is je xbox ook de klos als ie aangesloten is En trouwens, je xbox wordt alleen overhit(hij kan dus wel overhit raken) als je hem in een dichte kast stopt, zonder ventilatie, en lang laat draaien. Lezen jullie de handleiding niet eens door ofzo? Ik weet niet zeker of er een draaiend onderdeel inzit, maar volgens mij wel. Wat dacht je van een ventilator[tje]? Waar komt anders dat gebrom vandaan als je box aanstaat?
van de hard disk komt dat geluis, en van de ventilator van de processor. Ik laat mijn stekker er altijd gewoon in btw
Mja, maar ook daarvoor moet de Xbox aanstaan.. Als ie uitstaat danmaakt 't niet uit of de stekker er in of er uit is. Overhit zal ie nooit raken als ie uitstaat..
Ik laat de stekker er altijd in zitten ook met bliksem en met welk ander weer type dan ook. De stekker gaar er natuurlijk wel uit als ik de xbox een keer ergens meeneem maar dat is logisch. :{