[gb]Just Cause 2[/gb] Platforms Xbox 360/PS3/PC Uitgever Eidos Interactive Developer Avalanche Studios Genre Free-roam actiespel Release datum Reeds verschenen [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gb]Wereldmap en spots to see!/gb] Grotere wereldmap! Hot Air Balloon X. 7397 Y. 16150 Bubble Blaster X. 4247 Y. 25959 Whale X. 29658 Y. 31349 Mechanical Shark X. 12665 Y. 22595 I Am Legend Pier X. 18207 Y. 21543 LOST reference (vliegtuigwrak en hatch) X. 1743 Y. 4363 Ship in the mountains X. 10437 Y. 23499 Race Track X. 9170 Y. 11413 Ski Resort X. 24574 Y. 14786 Banana Fail X. 21914 Y. 20264 Snowman X. 23745 Y. 13662 Mount Rushmore X:30187 Y:30387 D-Day Beach X: 3414 Y: 2498 Vehicle List [gb]Achievements[/gb] [gb]Verder[/gb] Een map met alle belangrijke punten erin. En een lijst met alle voertuigen Fiasco bedankt voor het maken van de start post Als er iets ontbreekt, pm me maar of meld het in dit topic
Oeh oeh, een nieuw deel! Gisteren eindelijk op de 50% gekomen (nou jah, eigenlijk vandaag), het gaat vrij snel als je de side missies + races doet . Die skydive races zijn wel lachen, ze duren vaak niet langer dan een halve minuut
Die vlieg missies zijn best wel lastig soms, maar verder is het gewoon peanuts, omdat je vrijwel altijd wel ergens van voertuig kunt wisselen als die van jou kapot is.
Mjah, die camera slaat nergens op, als je een scherpe bocht moet maken met een vliegtuig kun je niet eens fatsoenlijk om je heenkijken. Ik heb mezelf ook afgeleerd de LS te gebruiken, daar wordt het alleen maar lastiger van . Maar idd, als ik mijn vliegtuig tegen een boom aan parkeer (en het overleef) koop ik gewoon die kleine heli bij de blackmarket (+ alle upgrades)
Ja errug leuk naar mijn menig, als je van sandbox games houd.(vandaar mijn verslaving aan Garry's-mod)
Ik raad iedereen aan om meerdere savegames te maken trouwens! Lees veel over corrupte savegames met JC2.
Ok, echt een geweldige game! Grafisch legt dit de lat weer een tikkie hoger qua sandbox oppervlakte! Toch eens een vraag: Ik ben sinds gisteren begonnen met de game en het eerste wat opvalt is dat het allemaal erg groot en overweldigend is. Voorlopig ga ik nog geen missies doen (op de eerste 2/3 na) en ga ik puur exploren en rondklooien. Ik kom nu in verschillende dorpjes en bassissen waar een bepaald % in beeld verschijnt. Ik ben er nu achter gekomen dat ik door dingen op te blazen, te vernietigen en door kisten te verzamelen dit % op 100 kan krijgen. Alleen wat is het nut hier nou preceis van? Ik heb verschillende locaties nu op 100%, maar wat heeft dit verder voor meerwaarde op het groene V teken door het icoon heen na?
Je hebt 368 locaties die je kan completen. Door ze 100% te maken kom je dichter bij de 100% om de game uit te spelen. Ook speel je geld en updates vrij door ze 100% te maken.
Wat is trouwens de beste manier om zover mogelijk naar voren te vallen tijdens een basejump? Want vaak val je toch wel bijna recht naar beneden en dan is het bijna onmogelijk om een hele berg af te springen.
Ok duidelijk. Ik had eigenlijk wel verwacht (gehoopt) dat je automatisch bij het dichstbijzijnde dorp wat je 100% hebt zou respawnen als je dood zou gaan. Nu moet ik elke keer als ik dood ga beginnen bij zo'n landhuis van 1 of andere gast met een speedboot voor de deur.
Ik vind het ook raar dat als je territorium hebt overgenomen van het leger met bijvoorbeeld de reapers en je ook nog eens het dorpje op 100% hebt dat dan nog steeds het leger in dat dorp staat.