Just Cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door Choc, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choc

Choc member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey hallo mensjes, ik heb nog geen Just Cause topic gevonden dus ik maak er zelf maar een aan!

Just Cause

Just Cause is allang uit, het is een soort GTA maar toch weer een tikkeltje overdreven. Alsnog is het een topgame je kan doen wat je wilt, vliegen zeilen you name it you can do it. *)

Ik had Just Cause een paar maanden geleden en ik vond het een prachtige game, als je het water induikt sta je versteld hoe mooi het eruit ziet.. de stenen op de bodem, de zonlicht.. je ziet zelfs kogels door het water vliegen.

Hier een paar plaatjes:

Just Cause ging bij mij helaas kapot door een huiselijk ongelukje maar ik bestel hem vandaag weer, ik weet niet of ik dat hier mag zeggen maar hij staat voor 17 1/2 euro op www.Playasia.com. Zeker een aanrader, voor 17 euro heb je een game die nog mooier en mischien zelfs nog beter is dan GTA!

[editje] Ohjaa, ik vergat te zeggen... download de demo van Just Cause eerst.. ;)

2. Baardaap

Baardaap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beste Choc,

Just Cause is wel aardig maar er zijn toch een aantal redenen dat ik het géén topper vindt.

De belangrijkste is dat het spel je dwingt opdrachten op volgorde af te werken; dan komen er plaatsen beschikbaar waar je je spel op kunt slaan. Zónder dat betekent het dat je voor jan doedel bezig bent (en ik wil met zo'n gigantische omgeving en allerhande verzamel missies gewoon ZELF beslissen wat ik wanneer doe en DUS gewoon op bijna ieder moment kunnen opslaan).

De tweede is de politie; in GTA heb je een systeem dat qua politie inzet in ieder geval een stuk beter werkt (sterren er bij en af methode, politie die op een gegeven moment zelfs het leger erbij haalt).

Ik was denk ik niet de enige die rekende op een "save anywhere" patch, maar helaas ...

3. Choc

Choc member

Leuk Bevonden:
    0
    Huhm... ik vond dit toch geen probleem hoor, eerst ff keihard gewerkt aan de singleplayer en daarna kon ik alles doen wat ik wilde.. politie systeem snap ik eigenlijk nog steeds niet maar vind het nog steeds wel gaaf .. :) En over saven... ik snap het probleem niet, je hebt save plaats nummer een daar kan je je als het goed is gewoon laten heen brengen door een helikopter in zo'n 10-15 seconden, dan save je daar toch?

Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  4. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
  5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina