Nu de 360 een kleine maand uit is en ik geloof ik de enige in dit deel van Europa ben die niet echt onder de indruk is van die machine, hier even een draad over een aankomend spel op de goede ouwe Xbox: Just Cause, een soort van GTA-kloon op een zonnig eiland, kijk even op http://www.justcausegame.com/ voor wat plaatjes en de fantastisch mooie trailer, ik hoop dat dit spel nog uit gaat komen, het is namelijk al sinds Mei een beetje te stil rondom dit project, ik denk dat het spel de potentie heeft 1 van de laatste Xbox toppers te worden!
dat vind ik dus echt niet, het kan aan mij liggen maar ik heb wel mooiere dingen gezien op de xbox hoor, moet je die rieten daken zin bah!! maar ok als de gameplay echt heel erg goed is, dan wil ik hem misschien wel hebben
Duh, nee maar als ik zo'n plaatje als hierboven zie kan ik me niet voorstellen dat iemand dit geen goede graphics vind op de oude Xbox......that's it.......
Is dit geperst uit de oude Xbox? Tering, dat ziet er nog eens goed uit. Ik heb het idee dat ik mijn oude doosje maar eens wat langer houd.
Nee je bent niet de enige, ik ben ook niet onder de indruk. En wat betreft de screens, toen ik ze zag dacht ik dat het een xbox360 game zou zijn. Misschien gaat dit spel wel eens heel vet worden. Een keer een spel met echte vrijheid op een eiland zou gaaf zijn. Iets wat ik van FarCry verwachtte maar niet kreeg.. :{
Coming Fall 2006, zou die dan toch nog komen? Ik ben zo bang dat tie gecanned wordt, maar laten we hopen dat het spel nog gewoon komt, ik kan niet wachten!
Die voorgrond van dat eerst plaatje ziet er echt geniaal uit. Ik weet niet hoe ze het doen maar dat water en dat zand ziet er toch bijna reallistisch uit.
http://www.xboxyde.com/leech_2676_en.html De eerste 7 minuten van Just Cause, ondertussen verplaatst naar de 360, kan een mod dit draadje verplaatsen naar het 360 games forum zodat het daar de Just Cause draad kan worden? Thankx!
Bron? Als het klopt vind ik het wel fijn, want dit lijkt me wel een aardige titel voor mijn grote zwarte doos