Just Cause Uitgever: Eidos Interactive Ontwikkelaar: Avalanche Studios Genre: Free-roam actiespel Release: 4e kwartaal 2006 info: XBW gamepage screenshots: Filmpjes: filmpje 1 filmpje 2+3
Omg ik ben zo scheit ziek van die reacties ook met saints row man ga ergens anders zeiken, dan kan je tegen alle shooters ook wel zeggen "Hey een Quake 1 Kloon" etc.... :{ Ontopic: Mooie grafisch, die kabel + para achter die auto is zo vet! \o/ Dit kan wel eens een zeer vette game worden, mits de frames/sec goed zijn! (iets over bekend?) /Mod Doe even normaal. Op een forum mag iedereen zijn eigen mening geven -/- Kameo
Ik heb er verder niks van gelezen, maar afgaande op de screens lijkt me dit een soort mix van GTA/Mercenaries/James Bond (spy). Ben benieuwd hoe het gaat worden
Ziet er inderdaad grafisch zeer goed uit, hoop dat het een goede game word en vooral qua gameplay goed. Het lijkt mij wel een vette game het verhaal spreekt me ook wel aan. Is er al iets bekend over eventuele online opties?
Game komt trouwens 22 september uit Is bevestigd door Eidos, toen ze bekend maakte dat ze de game ook gaan showen op de Games Convention eind augustus.
Ik had er al een topic van gemaakt, een tijdje terug.:{ (maar is inderdaad ergens in een stoffig hoekje) Maar ja, er is een tijd niet meer in gepost dus. En of dat terecht is? Ik weet niet wat ik van de game moet denken. Het parachutejumpen, deltavliegen en ga zo maar even door ziet er wel lachen uit. Maar het schietsysteem? Nee dank je.
Moet zeggen dat ik in dat filmpje niet echt een bepaalde sfeergevoel kreeg zoals in bijv. GTA... Maarja, meer info over het spel zou handig zijn...
Verschuiving Release Datum Release Date: US: September 26, 2006 Europe: September 30, 2006 Release datum is dus enigszins verschoven. Bron: ign.com
Jep, die komt er wel degelijk. Hier een quote van een bericht van xbox360only.nl Zie ook het originele bericht.