haai jongen, Mirik weer vanuitNederland, mijn box uit canada (heb ik zelf meegenomen onder de arm in het vleigtuig werkt uitstekend in nederland! ik kan vragen beantwoorden over halo en doa3 en munch (die heb ik namelijk, en speel ik) halo en doa3 uitgespeelt munch duurt lang ben nog bezig
die van mij is er nog niet Komt nog wel gefeli kobold! Ga jij nog meerdere games kaufen of hou je het hierbij?
jah ik ga nog meer games kopen, maarj aik ben niet rijk, en die andere games boeide me niet echt veel!! dus als binnenkort meer coole spellen komen vlieg ik er weer over i'lll let you know zodat jij ook ken bestellen!! halo is bloedmooi!, makkelijk mooier dan de pc VEEEEEL mooier!! geluid is goed, maar ik heb geen speciale instalatie om van de dolby suuround te genieten, dus het is beperkt door de bout kwaliteit van mijn tv speakers! het verhaal is niet echt zo spannend als ik had mogen hopen, beetje mix van half life en aliens en sci-fi verhalen door mekaar! maar ik lees nu het boek "FaLl of reach, een boek waarni de voorgschiednis staat, en dat is een cool boek, geeft het spel veel meer diepte!!!! is nog niet in nederland te krijgen denk ik! wel entertaining!
"dolby suuround , "FaLl of reach, een boek waarni de voorgschiednis staat" te lang in canada geweest?? je maakt me wel lekker met HALO..
Ja dat boek had ik op amazon zien staan, ik ff kieke of er al n NL versie was.. niet dus, jammer Misschien wat voor boekverslag engels Ik kijk ff of ik onze Bose set op de tv kan aansluiten En anders de TV naar de Stereo.. dat werkt wel..
whaha snorry, ik zit op me werk en moet in 3 seconden mijn stukjes schrijven want er loopt steeds iemand langs!!! EEK! jah halo word denk ik wel game of the year! de gameplay en de monsters wapens zjin echt super! en de tank en de vliegtuigjes en de jeep WHOA!!!!
was 9 dallor in de EB store in canada, (16 piek ofzo) kon ik wel later is niet extreem dik, 400 paginas ofzo? misschien iets meer wel leuk geschreven, en wal leuk als je die leest voordat je halo speelt al die characters komen er in voor
yah is wel lachen!!! veel space combat! wel bruut en veel met die marines en die speciale marines die je in halo speelt! en hoe zij ontstaan enzo
much is kicke man!!!!! graphics zijn ook cool, vooral de filmpjes, zijn er heel veel en lang van tussen elke lezel meestal soms ik vind het super cool! maar het moet je smaak maar zijn soort platform advenure, en je moet ook rts achtige dingen doen zoals sterke mannetjes maken en vijandjes overnemen met een spreukj eik vemaak me er wel mee en het heeft meer speel uren als doa3 en halo bij mekaar tot nu toe! graphics en geluid zijn goed niet super maar wel mooi, af en toe word ie langzaam met 20 mannetjes in beeld whahaha beetje raar maar halo word ook af en toe langzaam (niet echt veel, maar een beetje)
die demo is saai ja maar het spel is lachen in het begni niet nee, maar daarna word ie onwijs humor en moetje beetje nadenken adventure platform strategie achtig cool man de mario en luigi van microsoft vind ik het een beetje
Nou, ik zou er ook wel 1 willen hebben, uiteraard. maar eigenlijk valt me alles een beetje tegen. Dead or Alive 3 niet uiteraard. Halo, is ook wel tof. Maar de rest? Bagger!! Zelfs tony Hawk 3 op de playstation 2 krijgt hogere cijfers dan tony hawk x op de xbox. Ik heb een video bekeken die bij een blad zat, en ik was er zeker niet enthousiast over. Mallice ziet er indrukwekkend uit, althans, dat moet ik dan maar aannemen of het ingame er zo mooi uitziet.... Ik ga geen xboxie aanschaffen voor 2 spellen!! Metal gear solid 2 komt ook alleen voor de playstation 2, voor de xbox wordt het een X versie. Hmmmmm, zal ook wel kut zijn. Nee, ik begin toch echt te twijfelen. Maarja, de xbox staat ook nog in zijn kinderschoenen, net zoals de playstation 2 in zijn kinderschoentjes stond met een paar super kuttige launch titels, dus daarbij vergeleken doet de xbox het wel weer goed.... maar er moeten veeeeeeeeeel betere spellen komen. Ik heb wel 30 spellen gezien die op die band stonden, en alleen bij Halo en Dead or Alive 3 en mallice (munch viel tegen.....) zagen er tof uit
nee, meer zelfde soort genre actig, ik weenie vond grappige vergelijking alleen iets volwassener misschien