waarom krijg k iedere keer een mailtje als iemand iets post waarom krijg k iedere keer een mailtje als iemand iets post op een berichtje van mij en hoe kan ik die optie dan uitzetten???? ik vind het echt irritant alvast bedankt greeetz stefan
k krijg nog steeds van die kut mailtjes! ik heb die optie uitgezet maar k krijg de mailtjes nog! het is echt fucking irri wat moet k doen
Zal denk ik wel met deze thread te maken hebben: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=28205
Je bent dan nog aangemeld bij vele threads, als je die threads even lokaliseert en dan op 'Subscribe to this thread' drukt doet die het omgekeerde als je al bent gesubscribed, zeg maar
Ehm ja, whatever :{ Let ff op je taalgebruik, het smijten met geslachtsorganen wordt hier niet echt op prijs gesteld. Zeker als ze niet van jou zijn!
Klik op Profiel subscribe thread en/of subscribe forums weghalen dan profiel edit options Use 'Email Notification' by default no durkken submit modifications doen en dan zou je ze niet meer kunnen krijgen.
Mwhahahaha Wat je even moet doen, stefan, is bij zo'n notification mailtje helemaal onderaan "unsubscribe from every subject" of iets in die trand klikken. En voila!
Wil je daar geen 2e thread over maken. Zet het gewoon uit in je Profiel en loop niet te zeuren, je hebt 't zelf ook aangezet.