ik weet niet of jullie er zoveel problemen mee hebben, maar ik vind het systeem in de verpakkingen van controller en dvd-kit enz. niet werken, die drukrand zit veel te vast...(is et wel een drukrand?)en ik heb me klauwen aan et plastic opengehaald. als iemand een goeie uitpak methode heeft, wil ik et graag horen.
whahah, dit komt me heel bekent voor het is volgens mij geen druksluiting. steek gewoon je samurai er doorheen dan lukt het wel.
lolz, ik haat die verpakkingen ook .. had het laatste keer met DVD kit openmaken .. FRUSTREREND , maarja , als je hem eenmaal open hebt gehakt en geknipt , heb ik toch weer een voldaan gevoel .. aaah eindelijk dvd'tje kijken
ik had dus me xbox gekocht met xtra controller en dvd kit, ik gelijk alles uitpakken, maar die 2 dingen waren toch wel wat onhandig ingepakt gewoon hard trekken en rukken aan dat ding dan lukt het wel
soms plakt er zo'n speciale sticker op denk ik... en het valt minder op als je een remote onder je jas hebt dan een hele blister eh (nee ik spreek niet uit ervaring ) maar dat zijn idd irritante verpakkingen... breekmes doet het altijd voor mij.
idd het is wel veiliger... maar keb m`n dvd (remote) via internet bestel en krijg nog zo`n kl*te verpakking(ja tuurlijk maar ze kunnen er ook 2 maken , 1voor internet verkoop en 1 voor winkel verkoop tja het kost wel geld...)
Fantasy ON Ik zet altijd Halo in me xbox en dan druk ik met een stokje in dat gaatje en dan schiet die cd er al draaiend uit en druk ik de verpakking er tegen aan en huppa zo doorgesneden Fantasy OFF
hmn....ik heb der een schaar bijgepakt toen, maar dat hielp niks, want toen wou ik em verder opentrekken, en 'rats' me pink bijna doormidden