Kan iemand mij vertellen.. welke internet aanbieders internet via de kabel.. voor een redelijk prijs.. en goede kwaliteit aanbieden.. aangezien onze huidige provider het gebruik van routers niet toestaat en dus de router blokkeerd... en we hebben een router.. bij ons werkt het nog.. maar een hoop mensen die ik ken met een router hebben altijd maar problemen met internet..
Qua kabelaanbieders ben je in een gebied meestal aan een provider gebonden (nl het bedrijf wat ook de kabel tv bij je levert) mischien een idee om over te stappen op ADSL ?
Over het algemeen hoor ik betere verhalen over adsl dan over kabel. Adsl ondersteunt vaak ook routers en kabel niet altijd (ligt meer aan provider die niet alle routers ondersteund omdat ze deal hebben met routerfabricant (denk aan casema-sitecom). Ik heb kabel van wanadoo en raad je een ding aan: begin hier niet aan!
Ik heb kabel van @home (essent) en ben hier redelijk tevreden over. Binnenkort gaan de snelheden ook nog eens omhoog dus word dan weer lekker interessant...