Wie heeft er nog meer een hekel aan de kabel van de controller van de x box ik heb altijd ruzie met die kabel hij krult helemaal op dat pokke ding dat had ik vroeger niet met me oude vertrouwde nintendo 8 bit
ik heb er ook last van.(waarschijnlijk omdat de kabel 3 meter is) Met de playstation 2 controller heb ik er nooit last mee.
Nou loop naar de winkel en koop een draadloze controller, of pak een schaar. Wat een ongelofelijk onzinnige topic zeg. PFF waar gaat dit heen zo
moet je de controller voor een nachtje ophangen, heb ik een paar keer gedaan en het is dan weer een tijdje krulloos
moet je het maar niet om je controller omdraaien, gewoon van de eerste verdieping late hangen, dan verdwijnen die krulletjes. anders zoals eerder gezegd een draadloss halen
Zit zo ook een poos netjes opgerold in de verpakking. Zelf erger ik me niet zo aan, opgekruld neemt ie minder ruimte in
eens in de maand ff de controlers uitelkaar halen. Ach, dat krullen houd je toch, jammer dat ze op mysterieuse wijze zich steeds met elkaar verknopen. Ach, het houdt je scherp he, ik erger me er niet aan
Je mag toch wel verwachten dat het snoer van je controller goed is en dat je niet een draadloze controller hoeft te kopen daarvoor. Het viel mij ook op dat het snoer zo krult en bij playstation en gamecube niet. Maar als je hem gewoon even uit laat draaien om de zoveel tijd valt het nog mee. Hopelijk is dit bij de X-box 2 opgelost. Snoer van Controller S is al anders ( en beter) heb ik gemerkt.
Ik houd van het xbox-snoer Die veiligheidscontrole (dat ie losschiet) heeft m'n Xbox al meerdere keren gered