Hoi, Ik ben nieuw en wil graag ietw weten. Ik heb Kabel internet op mijn PC moey ik nu ook naar de winkel om X-box Live te kopen (starterspakket) of kan ik gewwon het kabelmodem rechtstreeks aansluiten op mijn X-box en Live gamen. Wie vertelt me wat ik moet doen. Greeeeeeeetz Ron
Iets vriendelijker mag ook wel zeg.... geez :{ Allereerst Kill clean, welkom Je moet idd zowiezo een Live kitje kopen, daar zit namelijk een toegangscode, je headset (communicator) en de Xbox Live installatiedisc bij, die je nodig hebt om op Live te kunnen. Daarnaast kun je je Xbox op meerdere manieren aansluiten. Allereerst op de manier waarop jij het zegt, dus door rechtstreeks de kabel van je modem in je Xbox te pluggen. Maar dit is wel de meest omslachtige manier. De makkelijkste manier is via ICS (internet Connection Sharing). Dan moet je een extra netwerkkaartje in je pc zetten, je Xbox daarop aansluiten met een crossed cable (let op: dit werkt niet met een gewone netwerkkabel!), en je pc in te stellen dat ie de verbinding deelt. Het meest ideale, maar wel de duurste en ingewikkeldste oplossing is werken met een router. Informatie hierover vind je genoeg in dit forum, kijk ff wat centrale topics door, en de FAQs die in dezelfde link staan, of gebruik de zoekfunctie voor relevante threads. Ik sluit deze thread nu, omdat ik ervan uitga dat je vraag hiermee voldoende beantwoord is, en de meeste informatie elders op het forum wel te vinden moet zijn.