kabel xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door DeezNutz, 15 sep 2002.

1. DeezNutz

DeezNutz Guest

xbox people kan een van jullie me in het kort (maar krachtig) vertellen hoe ik met mijn box kabel internet (voor halo) kan gebruiken, alvast bedankt:cool:

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    voor meer info www.xbconnect.com

maar omdat ik gewoon aardig ben leg ik het nog eens uit. Je kan verschillende opstellingen maken. Namelijk een netwerk kabel naar de pc rechtstreeks (dan moet die computer dus wel 2 netwerkkaarten hebben namelijk 1 die voor internet is en 1 die naar de xbox lijd). Of als je al een netwerk thuis heb staan via een hub dan sluit je hem gewoon hierop aan (deze vergeten als je maar 1 computer hebt of niet weet waar ik het over heb).

Als je alles hebt aangesloten dan ga je naar www.xbconnect.com en download je het programma. Dan installeer je het en start je het. Dan zal hij gaan zoeken naar je xbox vind hij deze niet dan moet je kijken of alle kabels goed zijn of kijken of je niet iets vergeten bent (soms kan het ff duren voordat hij je xbox vind, en soms moet je even halo erin doen ofzo voordat hij hem vind). Als alles goed is dan ga je verder en kan je via het programma kiezen in welke game je wilt spelen.

Let erop dat jij alleen in PAL games kan en alleen kan spelen met spelers die OOK een ENGELSE versie hebben, dus helaas geen duitsers knallen voor jouw.

Deel Deze Pagina