kabel :@

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tedje, 14 sep 2002.

1. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen , hebben jullie ook soms last van dat je xbox uitvalt door je elecktriciteits kabel , kijk met psx enzo kon/kan je m er gewoon makkelijk indoen en hij gaat niet meer los maar met de xbox :eek: :confused: , ik heb r zelfs wat onder gezet voor de veiligheid zodat ie r niet weet uitgaat. Eigenlijk heeft microsoft iets wat goed was bedoeld , fout gedaan . (bij mij dan . SOMS)

1: je hoeft je kabel er niet helemaal in te douwen dus dat je m kapot kan maken

maar....

2: het is nu vervelend omdat ie er dan zo soms uit kan gaan .

Kijk het is me niet zo vaak gebeurt maar wel eens en dat is zelfs al behoorlijk irritant dus ook iemand dit gehad???

2. TSTAR

TSTAR backatthehabit

Leuk Bevonden:
    0
    Echt duidelijk is het niet, maar ik denk dat je bedoelt dat aan de achterkant je AC-kabel losschiet. Die moet je er gewoon stevig induwen! Dan heb je er verder geen omkijken naar.

3. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0
    :)

ja oke , beetje vaag bericht maar komt r gewoon op neer kabel voor stroom schiet soms los uit me xbox en soms douw ik m r te slap in neem ik aan dan ? , dus zo ff dr in gaan soldere =( :p

i.i.g bedankt misschien doe ik t aan verkeerde kant ???

mzzl

4. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik weet niet waar je het over hebt, mijn kabel is er nog nooit uitgevallen! :eek:

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk het is idd niet zon lekkere constructie (geen klikmechanisme oid) maar ik heb er ngo NOOIT last van gehad, ook niet met andere apparatuur die een soortgelijke stekker gebruiken.

6. the-X

the-X XBox is the Future.

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij kraakt ie ooit als ik er aan zit(verplaats ofzo)

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou niet gaan soldere dan ben je denk ik wel je garantie kwijt.

8. Tedje

Tedje [Ensure-Park]

Leuk Bevonden:
    0
    nou

Kijk wat ik dus heb (nu eigenlijk niet meer doordat ik m er eindelijk goed in had geduwd) is dat ie ook kraakte als ik m er goed in wilde duwen en dat ie dan uitvalt maar dat is dan omdat ie dr niet helemaal goed inzat.
    Dusse w.m.b kan deze thread een slotje krijge:p

Owja en een zwaar pluspunt is dat connect-cable-klik systeem aan je xbox controller kabel , want die kan dus gewoon los gaan zonder dat je opeens je xbox van ze plaats laat vallen met gevolg dat die weg mag ... dus thats nice...

9. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Wat de neuk is w.m.b.? :eek:

10. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij kraakt als je 'm erin duwt? Tsja, dan heb je de stekker aan het andere uiteinde vermoedelijk al in het stopcontact. Da's niet zo lekker voor je Xbox. Eerst de kabel stevig in je Xbox drukken, dan pas de stroom erop zetten door de stekker in het stopcontact te steken.

11. sjef van dienst

sjef van dienst nuvolari

Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook op toen ik de box de eerste keer aansloot dat de stroomkabel er maar heel moeizaam in wilde, beetje klote gemaakt dus, maar hij is er nog nooit uitgefloept..
    :D je kan ook beter de controller tegen de muur rammen dan een beuk tegen je xbox geven bij frustratie:+

Laatst bewerkt: 15 sep 2002
  12. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Volgens mij kan je bij frustratie beter je hoofd tegen de muur rammen dan je controller tegen je Xbox! ;)

Deel Deze Pagina