1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kameo: Elements of Power

Discussie in 'Algemeen' gestart door Victor, 9 jul 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Victor

    Victor Guest

    [​IMG]
    Hé hallo en welkom bij de centrale draad van Kameo: Elements of Power. _0/
    Het verbaasde mij ten zeerste dat hier nog geen centralen draad over was, aangezien er zoveel mensen naar uitkijken. Schande! Dus hier heb ik het even in elkaar geknusteld.

    Ontwikkelaar: Rare
    Publisher: Microsoft
    Releasedatum: Het is een launchtitel voor de 360
    Features: Content Download, Dolby Digital 5.1, Xbox exclusief, co-op modus en Live Aware
    Platform: Xbox 360
    Genre: Platformer

    Info van XBW Gamepage:
    In Kameo speel jij het elfje Kameo dat de wereld moet redden van de slechte koning Thorn. Al snel bevind je je in een sprookjesachtige wereld waarin jij ala pokemon beesten kunt vangen Elk soort beest komt uit een bepaalde groep en beschikt over andere mogelijkheden en skills. De groepen zijn Vuur, Water, Wind, Plant, Ijs en Steen. Dieren uit de Vuur categorie kunnen bijvoorbeeld vuurballen schieten of vuurspuwen terwijl de Wind dieren kunnen vliegen en wervelwinden kunnen maken. Kameo kan meerderen dieren tegelijk oproepen en voor zich laten vechten.

    Ook heeft ze de keuze om zelf in een van haar gevangen dieren te transformeren. Hierdoor komt Kameo in het beest te zitten en kan de speler het besturen. Dit heeft meerdere voordelen. Zo kun je als getransformeerd beest op plaatsen komen die voor Kameo normaal onbereikbaar zouden zijn. Dit heeft meteen als effect dat je steeds nieuw dingen moet kunnen ontdekken in het spel. Om de Pokemon sfeer compleet te maken evolueren ook de beesten uit Kameo na verloopt van tijd in betere en sterkere dieren. met hulp van alle 60 dieren gaat Kameo dus op weg naar Thorne om hem uiteindelijk te verslaan en haar elven vrienden te redden.


    En elk figuurtje heeft zijn/haar eigen vaardigheden. Dit zie je terug in de puzzels van het spel en levelopbouw en zo, dacht ik. Je hebt volgens mij 5 elementen. Je kan een boxplant worden, een bruine kever, die een soort grote glazen ei met daarin bruine vloeistof draagt, een monster, die bestaat uit ijs, een draak, een andere ijsmonster die alleen wel een vacht heeft, een soort van egelmonster maar dan zonder stekels, die zich op elk gewild moment kan morphen tot een ball á la metroid, en een watermonster met tentakels die kan boosten met waterstralen en natuurlijk als enige onder water kan zwemmen. en je hebt een ander monster met flexibele armen, die enemies kan pakken en trucjes ermee kan doen. Dat was het wel zo'n beetje. Natuurlijk kunnen al deze monsters ook nog 1 á 2 keer evolueren en hebben ze zelf ook nog EEN EIGEN ARSENAAL aan aanvallen.

    Hoe het vechten in elkaar zit? Je moet uit alle monsters 4 uit een menu op de 4 gekleurde knoppen selecteren. Met het vechten moet je snel switchen tussen monsters en zo aanvallen combineren met slowmotion om zoveel mogelijk schade aan te richten. Dit vechten gaat uiteraard ook gepaard met slowmotionmomenten.


    Treed binnen
    [​IMG]

    Info van Rareware.com:
    This is the beginning of a new age for both Kameo and the adventure she headlines, as massively anticipated fantasy epic Kameo: Elements of Power morphs into its latest formidable form - expanded and improved upon in every way, ready to fulfil all expectations of a flagship next-generation title on Microsoft's brand new Xbox 360 later this year.

    As blood ties are betrayed and ancient rituals shattered, the Troll King Thorn is unleashed into Kameo's world once more, fully intent on completing the destruction of the Elfin empire with his barbarous Troll army. The only hope for salvation lies with young Elf Kameo and her gifts of control over the legendary Elemental Warriors, though her own family's involvement in Thorn's captivity (and, she will come to discover, his release) also marks her out as one of the Troll King's critical targets...

    If the colossal war which rages in her kingdom is to end before the Trolls leave nothing but ash and bones in their wake, Kameo knows that she must journey towards a decisive confrontation with Thorn at the very heart of his own territory. But her enemy is not only the most ruthless warleader in history, he is also sly, experienced, utterly single-minded and capable of any cruelty or deceit if it will serve his ends. In short, the scales are tipped heavily in Thorn's favour.

    Although time is not on her side, Kameo knows that to stand any real chance of saving her people from extinction, she must do everything possible to even the odds. Firstly, she must cancel any leverage Thorn may have by freeing her trapped Ancestors from their prisons in the darkest corners of the world. And secondly, the age-old spirits of the Elemental Warriors - powerful entities that maintain the balance of nature - must be tracked down and brought to bear in the name of Kameo’s desperate cause.

    This is the core of Kameo's power, and her greatest weapon in this struggle. From her mother she has inherited the Element of Power, and with it the ability to actually morph into the Warriors' physical forms. By doing so she integrates their full range of attacks and defences into her own arsenal. From Chilla the ice-cold yeti to Ash the blistering dragon, Pummel Weed the pugilistic plant to Major Ruin the giant armadillo, each of these followers must be found and their powers used to boost Kameo's own.

    However, simply acquiring a Warrior is not enough. An intimate familiarity with their combat potential, environmental advantages, elemental properties and even their best position in a devastating multi-phase combo will be required if Kameo is to have even the slimmest chance of success. Her enemy is well-prepared, the road to his castle strewn with dark beasts and lethal hazards, and there is far more at stake here than Kameo's own life.

    Its ascension to the Xbox 360 platform has seen Kameo: Elements of Power gain many new features, not least the astonishing high-definition visuals, co-operative and Live-enabled play, and a generous helping of brand new content added to Kameo's main quest. Arguably the most striking example of this new content is the battlefield. If Kameo is to lessen the odds against her by liberating the Ancestors and filling out her private legion of Warriors, then this heartland of her country - now a chaotic warzone overrun with thousands of individual Elves and Trolls locked in battle - will have to be traversed many times. Whether Kameo attempts this on horseback or on foot, using stealth and speed or sheer unrestrained force, is entirely up to you. Of course, you haven't lived until you've sent Major Ruin accelerating downhill to play a bone-breaking round of ten-pin bowling with a full regiment of Trolls...

    Driven by a team dedicated to its excellence, Kameo: Elements of Power is one of Rare's foremost projects and is about to fulfil its potential at last with the landmark release of the Xbox 360 platform. The game's expansive design, gloriously diverse visuals, stirring orchestral soundtrack and irresistible action-adventure trappings will be brought to life later this year with a vibrancy you never thought imaginable, and anyone with even an ounce of adventure in their blood is guaranteed a journey to remember.


    Screens:

    Vergelijking xbox 1 met de 360:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Er zijn nog veel meer screens, maar imageshack kan ze niet allemaal uploaden!

    XBW gamepage
    De site van Rare

    Vind je nieuwe screens, filmpjes, interviews of gewoon nieuws, post ze hier! Verder is het natuurlijk helemaal niet erg om je mening te geven over het spel. ;) Integendeel, het wordt zeer gewaardeerd. Ik zou zeggen, brand maar los! _0/
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Of de gameplay lekker is en de game me zal aanspreken weet ik nog niet, maar interessant ziet het er zeker uit.
     
  3. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t ook wel interresant, maar ik zou het denk ik niet gelijk kopen, ik wil eerst weten hoe het speelt enzo
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je kunt toch gewoon de pics van XBW linken? Je hoeft ze niet allemaal bij imageshack up te loaden, terwijl ze gewoon op onze site staan...
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt me een mooie game maar ik weet niet of de besturing goed wordt
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de besturing weet je niet maar ik denk niet dat er veel fout kan gaan :)
    Ik koop hem denk ik wel vrij snel na de launch :D
     
  7. Freddy Xbox

    Freddy Xbox It's Pink!

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    No way dus dat dat linkse van de huidige xbox zou zijn. Volgens mij kan die dat rechtse deel ook nog gewoon aan. Maar goed het ziet er allemaal vet uit. Ik kijk er naar uit. :)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.470
    Ik vind dat linkse eerlijk gezegd meer op een N64 titel lijken.
     
  9. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    het ziet er daar mischien niet zo goed uit volgens JOU. Ik vind het er prachtig uitzien al die grassprietjes apart en netjes van mekaar, maar het zijn screens en je kunt geen beweging zien. De huidige xbox kan nog geen wind enzo laten zien dus wie weet waaien al die sprietjes allemaal netjes mee in de wind en de bomen. En er is trouwens ook een scene waar NU 4000 elven en orcs staan en 150 beestjes (zoals vlinders en dergelijke allen met hun eigen intelligentie)
    wat er 9000 moeten worden uiteindelijk 8) dat zal de huidige xbox nooit aan kunnen... (effe uit xbox magaziene gejat----->) hoe zou een spel dat 4 jaar in dat de maak is geweest door een van/de succesvolste gamestudio ooit nou nog floppen. als dat zo zou zijn dan kunnen we rare maar beter direct afschrijven
     
  10. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Als deze game echt enorm goed word, dan koop ik de xbox 360 zo snel mogelijk en met deze game dan erbij. Anders wacht ik op gears of war of...
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    De game wou ik als eerste al op de xbox kopen maar nu gaat ie naar de 360.
    Het ziet er super uit vooral al die groote gevechte.
    Zeker een reden om de 360 lijkt mij maar als de gameplay nou eens slecht is...
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Een reden voor mij om de X360 in huis te halen.
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kennis gemaakt met deze game op een videoband van nintendo die voor de release van de gc werd uitgebracht. Ik stond toen al versteld van alle kleuren en de vooral leuke gameplay (wat je zag dan). Het is jammer dat we er zo lang op moeten wachten maar deze ga ik zeker halen :)
     
  14. Victor

    Victor Guest

    Tja, voor dit soort dingen doe ik graag moeite.... Dat en ik dacht er gewoon niet aan. :9

    Volgens mij is dit een vergelijking van een versie van de Xbox 1 toen er nog aan gewerkt werd. Dat andere plaatje is de 360 nu en daar wordt nog vrolijk aan gewerkt. :cool:
     
  15. tecmo

    tecmo user

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    deze spel ga ik ook zeker halen bij de launch,mij lijkt die ''veldslag level'' echt tof....waar je op je paard dwars door duizenden elfen en orcs heen beukt:D
     
  16. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wat zou het nu eigenlijk voor een soort game worden?? ik dacht iets van adventure met role-playing elementen of zit ik er daarmee nu nu vreselijk naast
    en wanneer komt die met de launch of is dat nog niet bekent
     
  17. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een paar trailers kijken, dan krijg je wel een idee.
    Ik denk trouwens niet dat te veldslagen veel voorkomen, het is toch meer een platvorm / adventure
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het verbaast me een beetje dat naast PGR3, GoW, DOA4 en al het andere geweld deze game pas sinds gisteren een thread heeft. Schande! :+

    Het lijkt me echt een coole game en ook meteen een game die de Xbox nodig heeft. De recente Xbox heeft niet zo'n uitzonderlijke spellen in deze sfeer + genre. [Conker nu eindelijk wel een beetje]. Kameo lijkt het meteen goed te doen voor de Xbox 360 en ik kijk er echt naar uit. De sfeer in deze game is echt geweldig als ik de trailers zie.

    Dit is voor mij zeker een game die ik toevoeg aan het lijstje "welke game bij release te kopen?!".
     
  19. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    Vast niet dat is een of twee keer leuk maar 3 keer begint toch wel een beetje onorigineel te worden.
    Vast iets wat is voor op het einde.
    Als de vroijke mooie wereld wordt aangevallen door de verbannennen ofzoiets.
    Maar hopen dat dat veldslag level er wel in zit is wel mega vet zo gigantische veldslag
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En dat is het niet te hopen dat ze het level er uit gaan slopen, net zoals ze bij Halo2 deden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina