Als het goed is kun je beide spellen als 2player storymode game spelen??? Dus op 1 xbox splitscreen spelen(zonder xboxlive ofzo) Als jullie tijd hebben en het spel kennen, kun je van beide een plus punt(en) en minpunt(en) geven?? Wil graag 1 van de 2 kopen. Super.
Dit is weer zo'n opsom topic... Je kan de demo's dowloaden via de marketplace. Heb je nou geen Xbox Live dan zou ik gewoon een van d twee kopen en als je het niet bevalt kan je hem altijd nog.
Zoals Karf zegt, dit is een opsomtopic en zal waarschijnlijk zo gesloten worden. Lees wat reviews zou ik zeggen, daar vind je alle min en pluspunten van een spel.
Voor een leuke fantasy-platformer moet je voor Kameo gaan Voor een leuke shooter moet je voor PDZ gaan Als je fan van Rare bent moet je ze allebei nemen
ik heb ze alletwee gehad, en ik vond Kameo gewoon veel leuker om te spelen. Het kwam allemaal wat grootser op mij over, het had meer variatie, (het was niet zo frustrerend )
Ja, zie de posts van Karf en Dazlindragon. Dat komt regelrecht uit de [faq]FAQ[/faq]. Topics waarin vergelijkingen worden gevraagd tussen 2 games gaan altijd dicht. Want dan krijg je een opsomtopic van "Kameo!" "Nee PDZ!", je kan het beste reviews lezen (check anders de frontpage) of eens de bestaande Kameo en PDZ topics doorlezen of daar in discussie gaan (als je ze niet vindt hebben we een [search]zoekfunctie[/search]) Maar dit topic gaat dus op slot.