1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan bestand op geen enkele manier openen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Barcode, 14 nov 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben et zat ik vraag et hier

    ik studeer aan hogeschool inholland in alkmaar en daar werken ze met zown kutprogramma (op internet..) genaamd BlackBoard. hier staan de roosters en de cijfers enzow op. mja allemaal leuk en aardig, behalve als het voor geen kloot werkt..

    ik probeer mijn rooster te openen dus ik klik op die link, dan moet ik lang wachten en dan krijg ik een beveiligingswaarschuwing, ik druk op ja, en meteen krijg ik een melding dat ie de server niet kan vinden terwijl ik wel op blackboard zelf zit. en precies hetzelfde verhaal als ik de cijferlijst die erop staat probeer te openen... :mad:

    weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit dan kan verhelpen zodat ik al die zooi wel kan openen

    dan nog iets... ik was et al zat, dus ik vroeg aan een klasgenoot die het wel kon openen.. (ja sommige mensen kunnen het dus wel openen..) of die het niet even in een Word bestand naar me toe wou mailen hij deed et meteen en ik was blij. dus ik download dat bestand van me hotmail af, dit duurde heel erg verdacht lang.. maar uiteindelijk was hij na 10 minuten downloden klaar
    dus ik probeer dat bestand te openen dan krijg ik weer een foutmelding:
    [​IMG]
    dus nu is mijn vraag.. hoe kan ik dit stomme K*tbestand nou wel openenen...??
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je het via msn toegestuurd krijgt?
    Ik zou het anders ook niet weten.
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wou ik ook nog gaan probere maar hij was niet meer online..
    maar het gaat er juist om dat ik het gewoon van BlackBoard wil kunnen halen...
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien kun je die klasgenoot vragen of hij een screenshot wilt sturen van je rooster/cijferlijst als tijdelijke oplossing...

    Het enige wat je verder kunt doen (althans ik weet niets anders), is het melden bij degene die over BlackBoard gaat op je school :)
     
  5. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    BB zuigt :eek:

    mja vraag het even aan de ICT afdeling, die kunnen je meestal wel helpen, geven je misschien nieuwe inlognaam ofzo.. moet je wel weer f het aanmeldtraject doorlopen van BB
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    @TS: Sorry dat ik het zeg, maar voor iemand die HBO studeert is je taalgebruik echt belabberd...
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ik weet et maar dat ligt daar niet aan hoor das gwoon mijn manier van typen/praten als het niet formeel hoeft..

    maar idd BB zuigt en ik denk dat ik dan maar even op school langs de servicedesk moet gaan om het op te lossen.

    ik zou alleen wel graag willen weten wat die foutmelding van Word dan betekent... iemand?
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Toch zou het beter zijn als je wel formeel typt.
    Een forum moet zo duidelijk zijn, en met leestekens op de juiste plaats en geen afkortingen leest het een stuk prettiger.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2005
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ok ik zal ff (:p) wat beter me best doen, dus de komma's op de plaatsen waar deze behoren te staan en op een juiste manier gebruikt formeel taalgebruik.


    WAUW!! 8) ik deed helemaal netjes een punt!!
     
  10. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus overdrijf toch niet met dat taalgebruik, zolang iedereen maar begrijpt wat hij zegt (wat iedereen volgens mij ook doet) is er toch geen probleem of wel? :confused:

    sorry voor offtopic

    ik zou advies van Hanniesz opvolgen...
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik ben nu op school en ik ga op BB. wat merk ik? Alles doet het opeens... ik kan al die dingen opeens openen, ligt het dan aan mijn internet thuis? lijkt mij bestwel onlogisch..:confused:
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik word gek. Nu zit ik dus thuis, op mijn laptop, dus net als op school en als eerst. En inderdaad, je raadt et al, alles doet het gewoon nog steeds..
    Ik snap er niks meer van :confused:

    Als iemand dan nog even antwoord kan geven op de vraag waarom ik die foutmelding kreeg, dan ben ik blij en mag dit draadje van mij op slot :D
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn ma heeft afgelopen jaar een opleiding gevolgd waarbij ze bb moest gebruiken en die had ook constant problemen.
    de ene keer lukte het wel de andere keer niet, zonder duidelijke redenen. Ik zou me er niet te druk om maken als alles weer werkt :)

    ps: Ook ik geef de voorkeur aan duidelijke zinnen, maar ik vind het een beetje overkill als in elke post met een spelfout daar gelijk uitgebreide reacties op moeten komen.
     

Deel Deze Pagina