1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

kan bestand op geen enkele manier openen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Barcode, 14 nov 2005.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben et zat ik vraag et hier

    ik studeer aan hogeschool inholland in alkmaar en daar werken ze met zown kutprogramma (op internet..) genaamd BlackBoard. hier staan de roosters en de cijfers enzow op. mja allemaal leuk en aardig, behalve als het voor geen kloot werkt..

    ik probeer mijn rooster te openen dus ik klik op die link, dan moet ik lang wachten en dan krijg ik een beveiligingswaarschuwing, ik druk op ja, en meteen krijg ik een melding dat ie de server niet kan vinden terwijl ik wel op blackboard zelf zit. en precies hetzelfde verhaal als ik de cijferlijst die erop staat probeer te openen... :mad:

    weet iemand hoe dit komt? en hoe ik dit dan kan verhelpen zodat ik al die zooi wel kan openen

    dan nog iets... ik was et al zat, dus ik vroeg aan een klasgenoot die het wel kon openen.. (ja sommige mensen kunnen het dus wel openen..) of die het niet even in een Word bestand naar me toe wou mailen hij deed et meteen en ik was blij. dus ik download dat bestand van me hotmail af, dit duurde heel erg verdacht lang.. maar uiteindelijk was hij na 10 minuten downloden klaar
    dus ik probeer dat bestand te openen dan krijg ik weer een foutmelding:
    [​IMG]
    dus nu is mijn vraag.. hoe kan ik dit stomme K*tbestand nou wel openenen...??
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je het via msn toegestuurd krijgt?
    Ik zou het anders ook niet weten.
     
  3. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wou ik ook nog gaan probere maar hij was niet meer online..