ik heb een Advanced scart kabel en wil daar een scart-adaptor op zetten zo dat ik het geluid over mijn sterio kan laaten gaan. Kan dat en komt er dan nog steeds geluid uit mijn tv denk het wel. de adapter staat in de conrads op blz 199 in de rechter collom nummer 9&10 met bestelnummer 35 02 39-44 & 35 02 39-44 voor E8,15 mzzl bartos
Waarom doe je moeilijk haal het geluid gewoon van de tv naar de stereo, of haal een set die digitaal aangestuurd kan worden zodat je het kan doen met de toslink aansluiting
bij mijn nokia tv 70cm hebbie 2 scart aansluitingen, in de ene gaat de scart in, de andere doe je een andere scartkabel in met stekkers voor je stereo(dus van scart naar rood/wit dingetje). dan doet de tv automatisch geluid door de andere scart naar je stereo sturen.
er is niks moeilijks aan het is gewoon een tulpsteker aftappig van de scart cabel en ik heb hellas maar een scart port en via me hooftelfoon vind ik er nie mooi uit zien dus wil ik dit doen en dolbie setje doe ik allen als voldoende geld heb. Ik heb nu wel voldoen voor zo logitec setje maar dat wil ik nie dan wil ook alles in een keer goed doen dus dat word nog ff een jaartje wachten dan koop ik voor 700 eurie een nieuw hihi fie setje.
Ja dat kan, maar dan komt het geluid ook via je tv ja. Je kan dan beter de gewone a/v kabel van de xbox gebruiken, en dan een verlengkabeltje voor het geluid kopen. deze staat in de conrad catalogus op pagina 196. in de rechter kolom 4e van boven. bestel nr. 30 97 10-44. E3.95. Je kan ook de a/v kabel van je xbox naar je stereo laten gaan, en dan de video connector verlengen, zodat deze het haald naar je tv. Dat is denk ik mooier. Je kan ook gewoon op jouw manier doen, en dan de mute toets van je tv een keer intoetsen. Heb je ook alleen geluid via je stereo
Re: Re: kan dit?? of het volume terug draaien want bij mute krijg ik zoon spekertje met kruis je er door en die blijft er in staan.
ik heb net de besteling van de conrad binnen en het kan dus niet ik krijg het geluid van de zender waar hij opstaad dan zet ik xbox aan beeld en geluid uit de tv schakkelen over naar AV kanaal en ik hoor over mij sterio het geluid van het laaste kannal voor dat ik de xbox aan zette
Ik heb precies hetzelfde gedaan, kabeltje van de tv naar de stereo en ik kan zowel de afstandbediening van de tv voor geluid aan de voorboxen gebruiken en de 4 boxen van mijn stereo surround aanzetten. Super geluid en voordelig en voor types zoals ik die niet al te handig zijn erg gemakkelijk.
Ik wil het verloop stukje dat ik heb gekocht gaan aan passen zo dat het wel kan. Nu wil ik weeten op welke pins de xbox het geluid uit zend als ik en Adv scart kabel gebruik.