[XOne] Kan dit?

Discussie in 'Games' gestart door Blackadder, 22 aug 2002.

1. Blackadder

Blackadder Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    In Nederland zijn er weinig Xbox´en verkocht dus waarschijnlijk komt XboxLive hier niet, of later als gepland..
    In de UK loopt de verkoop wel goed, dus daar komt wel Xbox live in October..

Nu kunnen wij toch gewoon op z´on UK server inloggen??

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook niet precies hoe het zit, de een zegt dat er afspraken gemaakt moeten worden met providers, de ander zegt van niet :)

We zien het wel zo rond sep/oct, tegen die tijd zullen ze neem ik aan wel wat bekend maken :p

3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    de XO2 zal ons veel wijsheid leveren:D

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Die discussie wordt hier dus al in tig threads gevoerd. Ik denk van niet. Je provider moet Xbox Live compatible zijn denk ik. Anders zou het 1. nergens op slaan om het alleen in Engeland uit te brengen als toch heel Xboxend Europa die dingen gaat importeren, en 2. Zou de server in Londen denk ik nog niet genoeg capaciteit hebben. Maar goed je weet het natuurlijk maar nooit....

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet zo negatief ... Wij zijn voor M$ UK ... wij hebben geen nederlandse XBOX maar een UK xbox

wacht gewoon X02 af

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    MS had laatst een deal gemaakt met een bedrijf dat ook internetzooi in NL regelt.. dus ik ga er nog steeds van uit dat het hier nog komt

7. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hoop ik toch ja.......anders argh!!!!!!!!!!! =(

Deel Deze Pagina