Ik heb eindelijk xbox live, en ik ging Top Spin spelen. Bij het dubbelen zie je de guest account verschijnen. Nu wil een vriend even Top Spin in zijn eentje spelen, maar er staat dan geen guest account. Ik wil natuurlijk niet mijn reputatie(ahum) verspelen, dus hoe kan ik dit oplossen, of is het niet op te lossen?
je kan geloof ik vrschillende gamertags aanmaken op 1 account. dat kun je gewoon in het xbox live dashboard doen.
Is dat zo? Daar geloof ik geen hol van. Waarom bellen dan zoveel mensen naar MS omdat ze zo graag hun tag willen veranderen
Dat kan wel, maar dan moet je een nieuwe subscription code hebben. Oftewel: een heel nieuw account. En dat lijkt me niet de bedoeling voor iemand die maar een paar keer komt spelen (je betaalt namelijk wel het volle pond). Een guest kan naar mijn weten niet alleen spelen, alleen op jouw eigen gamertag.
dit kan natuurlijk niet en nee je kan met een guest niet alleen on-line spelen (anders ben je geen gast)
Bij Crimson Skies is dat hetzelfde verhaal. Als je gasten hebt moet je of je reputatie opofferen, of meespelen!