[XOne] Kan een guest alleen spelen?

Discussie in 'Games' gestart door tha messenger, 4 mrt 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb eindelijk xbox live, en ik ging Top Spin spelen. Bij het dubbelen zie je de guest account verschijnen.

Nu wil een vriend even Top Spin in zijn eentje spelen, maar er staat dan geen guest account. Ik wil natuurlijk niet mijn
    reputatie(ahum) verspelen, dus hoe kan ik dit oplossen, of is het niet op te lossen?

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    je kan geloof ik vrschillende gamertags aanmaken op 1 account. dat kun je gewoon in het xbox live dashboard doen.

3. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    kzal het proberen

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Is dat zo? Daar geloof ik geen hol van. Waarom bellen dan zoveel mensen naar MS omdat ze zo graag hun tag willen veranderen :confused:

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat kan wel, maar dan moet je een nieuwe subscription code hebben. Oftewel: een heel nieuw account. En dat lijkt me niet de bedoeling voor iemand die maar een paar keer komt spelen (je betaalt namelijk wel het volle pond). Een guest kan naar mijn weten niet alleen spelen, alleen op jouw eigen gamertag.

6. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    darkwing heeft gelijk, ik heb het ff nagekeken, wel jammer maar 't zij zo :p

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit kan natuurlijk niet en nee je kan met een guest niet alleen on-line spelen (anders ben je geen gast)

8. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Crimson Skies is dat hetzelfde verhaal. Als je gasten hebt moet je of je reputatie opofferen, of meespelen!

Deel Deze Pagina