[XOne] Kan extender niet vinden

Discussie in 'Games' gestart door TheFronz, 10 okt 2009.

1. TheFronz

TheFronz Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik wil graag gebruik maken van WIndows Media Center en de XBOX 360 met mijn laptop verbinden. Het werkt alleen niet. Ik krijg geen verbinding. De laptop kan de XBOX ook niet vinden.
    Windows Media Center geeft aan dat de extender niet kan worden gevonden.

Ik maak gebruik van de volgende systemen:

Internet: UPC
    Laptop (waarmee ik verbinding met de XBOX wil krijgen) draait op Windows Vista (32 bit)
    Router: LinkSys 160N
    XBOX 360 Elite

In Netwerkcentrum heb ik aangegeven dat ik bestanden wil delen en heb netwerkdetectie ingeschakeld.
    Ik heb de poorten in de router geforward op het IP-adres van de XBOX.

Ik maak gebruik van een draadloos netwerk. Via de XBOX heb ik wel verbinding met internet en XBOX Live. Wanneer ik de code heb gekregen en deze invoer in WIndows Media Center gaat die vervolgens de Extender zoeken. Dan krijg ik de melding dat hij de extender niet kan vinden. Heb ook al even geprobeerd de Windows Firewall uit te zetten, maar dan kan hij hem nog niet vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?

Weet iemand wat ik fout doe of vergeet?

Hoor het graag.

Groeten
    Riccardo

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Haal de portforwards eens weg en kijk dan of hij het doet. Portforwards is alleen voor buiten de router naar binnen, niet voor het interne netwerk. En zet alle firewall (dus ook die van windows) uit.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Schakel in de Linksys even de UPnP (Universel Plug and Play) in.

In de meeste gevallen als Windows de Xbox360 meteen herkennen als je deze zal aanzetten.

Deel Deze Pagina