Hey mensen ik heb wat hulp nodig hier, dus een vraag aan de computer experts: Ik heb een PDA gekocht, online....En nu wil ik een email schrijven naar de verkoper. De eerste was gelukt, ik kreeg reply. Maar nu wil ik replyen en dan krijg ik dit mailtje: ********************************************** ** THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY ** ** YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE ** ********************************************** The original message was received at Wed, 25 Feb 2004 15:57:43 +0100 from s016.interlize.net [80.69.72.55] ----- Transcript of session follows ----- procmail: Quota exceeded while writing "/var/spool/mail/pop_201138" <pop_201138@xs1.moerstaal.nl>... Deferred: local mailer (/usr/bin/procmail) exited with EX_TEMPFAIL Warning: message still undelivered after 8 hours Will keep trying until message is 5 days old Dit is nu het 2e mailtje bij wie ik dit krijg. Ik wil nu contact met hem opnemen, zodat ik m'n PDA kan halen, maar ik zit dus met dir k*t probleem. HELP!
Quota exceeded dus er zal wel iets wat de max overschrijd, misschien bericht te groot of mailbox vol.
Hmmmm, ja...Goed punt. Het bericht is allen ZEKER niet te groot, het is iets van 20 woorden. Dus het kan wel zijn dat zijn Inbox te vol is. Maar hoe moet ik nu contact met hem opnemen dan? :{
Hoe en wanneer heb je die PDA betaald? Ik vertrouw namelijk nooit verkopers die alleen per E-Mail bereikbaar zijn, de kans is veel te groot dat je wordt opgelicht. Als ik jouw was zou ik de bestelling ongedaan maken en het geld terughalen en op zoek gaan naar een PDA bij een betrouwbare webwinkel....
En nee, providers geven nooit gegevens over klanten weg tenzij de desbetreffende klant van een misdaad verdacht wordt en het Openbaar Ministerie de desbetreffende provider verzoekt....
Nog niet betaald . Daarom wil ik hem ook mailen, dus om z'n tel. nr. en z'n adres, dan kan ik het ophalen.