Hey, ik kan geen filmpjes meer bekijken op youtube, paar dagen geleden werkten het allemaal vlekkeloos en deed het perfect. Maar sinds gisteren al krijg ik deze foutmelding ''Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player. '' Ik heb op de dag dat het nog wel werkten en nu geen systeemwijzigingen aangebracht dus vind ik het vreemd, ik heb ook om 'Get the latest flash player.' geklikt dan installeert hij die flashplayer en werkt het nog niet,, iemand misschien een idee om het wel weer te laten werken?
Bij mij werken met firefox streams van bepaalde sites ook niet, maar van zo'n grote site... Is het wel vreemd. Probeer anders een andere browser uit, kijken of het daar wel mee werkt.
hmm, ik gebruik Internet Explorer van Windows Vista U. Ik zal ff firefox downloaden en kijken of die dan wel werkt. edit// nope, zelfs met Firefox werkt het niet
Ik draai firefox op Vista Ultimate en ik kan gewoon streams kijken, en ook vna andere onbekende streamers op die on demand video websites voor Family Guy.
De filmpjes zelf op Youtube zijn geen Java, Youtube is flash player. Misschien moet je je Flash Player even updaten?
heeft ie al gedaan. Maar zijn browers blokkeert op de een of andere manier die content. Dus waarschijnlijk staan de beveiligings instellingen te streng of niet goed ofzo
Probeer java is te deinstalleren en te herinstalleren. Ik heb ook vaak wanneer ik m'n pc heb geformatteerd dat Flash of Macromedia software gewoon niet werkt. Vaak doet hij het dan wel na een herinstallatie.