Wanneer ik naar een zoekmachine ga bijv op startpagina en hij vind de resultaten krijg ik bij al deze sites te zien dat hij ze niet kan bereiken. dit geurd helaas niet aleen met links bij zoekmachines maar ook op sites en zelfs als ik een adres intyp. Ik weet dat deze sites online moeten zijn want dat heb ik een paar keer gecontroleerd met iemand anders via msn. en xbox.com is bij mij nog nooi hele dagen niet te bereiken geweest. Mijn vraag: wat is er in godsnaam met mn computer aan de hand? alvast bedankt,greenbean
Als je een update hebt gedaan kan het zijn dat je instellingen in IE weg zijn. En anders ff kijken of het werkt als jeje firewall uitzet. Zoja, moet jeje firewall ff opnieuw instellen. Anders zou ik het niet weten.
Bij Windows kan dit door een aantal dingen veroorzaakt worden. 1- Internet Explorer staat op Off Line werken. * Bij mij gebeurd het regelmatig dat explorer door de pc op Off Line gezet wordt , de reden hiervoor is mij onduidelijk !! 2- PC weet niet welke verbinding die moet kiezen. * Kijk eens bij (Internet Opties ) en zorg er voor dat de juiste verbinding er ( Altijd mijn standaard verbinding kiezen ) staat. 3- Zet de standaard instellingen eens terug van Explorer. * (internet Opties ) Geadvanceerd ( Standaard instellingen ). 4- De Cookies beveiliging staat te hoog ! * ( internet instellingen ) Privacy ( set instellingen op normaal.
heb hetzelfde probleem, sucks ! Maar die dingen zijn het probleem niet, ik ga kijken of ik morgen even een explorer update kan downloaden.