Hoi ik probeerde Myth 2: Soulblighter te installeren maar nu vraagt hij om een service pack 3 van windows NT. Terwijl ik op een windows XP draait en heb alle laatste updates. Hoe moet ik dit oplossen. Wie kan me helpen.
moet je ff kijken of je een patch voor dit spel kan downloaden of iets dergelijks... ff zoeken op hun site dus
Ja is van Bungie de makers van Halo voordat ze opgekocht werden door Microsoft. Heb nog gekeken voor updates maar dat kan ik ook niet installeren omdat het spel nog niet volledig geinstalleerd is.
mss je pc dual boot maken dat je win2000 erop zet die is gebouwd op NT platform. XP ook maar ziet niet naar uit dat dat gaat werken. dual boot wil zeggen dat je kan kiezen welke windows je wilt gebruiken bij de startup. mss dat dat wil helpen
thankz Solid Snake oké maar hoe moet ik kan dat switchen bij de start-up. Hoe maak ik hem dan dualboot?
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/2000xp.mspx Hier staat een hele uitleg over schijnt best simpel te zijn.
je kan ook rechts-klik, eigenschappen en dan compatibiliteit. zo kon ik ook een paar oudere games spelen op me win. xp
maar dán moet je hem eerst geinstaleerd hebben... kan je niet dan trouwens alles wat op je CD staat naar een map kopieeren (ook dus wel mogelijk aanwezige verborgen mappen en systeem bestanden) en dan idd het rechter klik verhaaltje? gewoon ff hardop denken hoor, kan zijn dus dat het totaal niet werkt...
ik heb hetzelfde probleem: emperor: battle for dune. vroeger had ik '98 en kon ik het spelen (leuk sple ) maar op XP wekt het niet. jammer
Iedereen thanks maar denk toch dat het een beetje te veel werk voor me is. Om 1 spel te kunnen spellen.
kunt dual operation system pc maken: xp en 98 installeren of gewoon in xp ies proberen op de compatibiliteitsoptie en dan windows 98 kieze
Ik wil op mijn computer de Windows XP Service Pack 2 downloaden en installeren. Maar op een gegeven moment kan het installeren niet verder gaan. Hij zegt dan dat ik een ongeldige productcode heb? (ik heb wel een gebrande cd van windows XP pro met cd-key, enz.) Hoe kan ik deze Service Pack op mijn computer krijgen?
Kan, maar dan vraag ik me af: Weet je wel zeker dat je SP2 wilt installeren? Er zijn een heleboel mensen die problemen kregen nadat ze SP2 geïnstalleerd hadden of waarbij de computer niet eens meer op wilde starten. De belangrijkste patches/updates zijn inmiddels al als stand-alone patch uitgebracht, dus misschien is het handiger om die te installeren in plaats van SP2...
Ik heb veel gelezen over die SP2 problemen, deze zijn allemaal te verhelpen! Volgens mij is SP2 wel goed, maar ik kan balen dat je er een originele XP voor nodig heb.