Kan iemand me helpen met fifa 2003 ftp

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BreeZe_USA, 28 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand hier uitleggen wat file transfer protocol is...hoe kom ik daarzo??

2. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    ah, ga je de illegale iso halen }:]

wat je bedoelt is ftp (de afkorting). je kan het adres van de ftp gewoon in inet explorer intikken (net zoals een www adres) en dan kom je er meestal wel in.

makkelijker is om een apart programma te gebruiken. ik gebruik altijd smartftp (www.smartftp.com). Daar kan je ook het ftp adres intypen. (soms moet je de passive mode uitzetten). Voor de rest spreekt het programma voor zich.

Voordat iemand gaat zeiken. Er is niks illegaals aan wat ik typ.

3. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha thnx....
    deze thread wordt binnenkort geclosed vrees ik...

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nou begrijp ik 1 ding even niet, je loopt tegen elke mod en admin aan te trappen dat ze je threads "onterecht" sluiten en nou open je een thread en ga je indirect nog om een slotje vragen ook!

5. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    indirect?...ik zeg alleen dat deze thread gesloten gaat worden dus zeur ff niet man....en ik loop niet tegen elke mod en admin aan te trappen dus hou maar op......ik heb alleen tegen die alphazel dingen gezegd dus ja....waar praat jij over....en ik praat over ftp...dus het is logisch dat ie gesloten gaat worden denk ik..ik wou gewoon snel voordat ie gesloten zou worden een antwoord...maja boeit me eigenlijk niet wat je zegt of denkt....denk maar wat je wilt rinus...

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  6. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom maak je dan een thread waarvan je al weet dat hij gesloten word :confused:

7. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees dan wat ik zeg.....

8. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    er is niets illegaals aan ftp hoor. het is een onderdeel van het internet, net als www en news

9. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja vinnik ook maar admins enzo vinden het een onderdeel van illegaal downloaden enzo....

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het gaat erom dat je een spel wilt downloaden en zo de gamesindustrie naar de klote helpt en daar wil dit forum niet aan meewerken

11. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb niet gezegd dat het illegaal was hoor, maar als je zelf al aangeeft dat hij waarschijnlijk gesloten gaat worden,

OPEN HEM DAN OOK NIET!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina