Alle covnant afdmaken in die gebieden en marines redden (mogen ook dood gaan) Als je maar de covnant afmakt dan komt in elk gebied waar ze alles hebt gekiled een pelikan ok je een (auto te geven als je er geen hebt) of de marines op te halen en, als je bij het 3e (maakt niet uit in welke volgordeje die gebieden uitspeeld) gebied ben moet je in de pelikan stappen die je komt Ik hoop dat je hier wat aan hebt Greetz Sebas
Je moet bij elk schip elke covenant killen. Eerst moet je die aan je rechterkant doen, dan rijdt je tussendoor naar de twee en uiteindelijk kun je de derde doen waar onder het gebouw marines vastzitten (heb je die al gevonden?)
gvd reageer dan niet... ik word zo moe van dit soort posts (zucht..) maar ff ontopic.. kan je iets duidelijker zijn? want ik ga niet een complete walktrough voor het hele level typen zeg gewoon waar je niet verder kan komen, dan kan ik je wel helpen want ik heb 'm vaak genoeg uitgespeeld heb je al in die auto gereden? (die door zo'n vliegtuigje gebracht word)
Hij zegt dat ie alle schepen al gevonden heeft, dus ik denk dat hij op alle drie de locaties(nadat je de warthog kreeg) al is geweest, je moet denk ik ff over checken of er ergens nog Covenant rondlopen en die killen, en op het gedeelte waar je bovenin bij die rotsen zit(met een sniper waarschijnlijk) en daar alle Covenant hebt gekilled moet je met hun in de Pelican stappen(op x drukken als je ernaast staat)
bij het laatste ship moet je boven op een berg staan en dan komen er alieens die moet je doden en dan komt er een schip je ophalen