ik heb ooit een engelse spreekbeurt gehouden, ik had een lap tekst voorbereid, maar ik had dat totaal niet gebruikt, begon gewoon 20 min uit me nek te lullen, met tot slot een stuk halo op een beamer. cijfer = 8
Wel een beetje nerd he, je spreekbeurt over de Xbox houden Wel een makkelijk onderwerp ja, je lult gewoon een beetje uit je nek. BTW: een spreekbeurt van 20 min :{
neemt je Xbox mee naar school met 4 joystick en leen een TV van de school en laat je leraar is wat proberen misschien de kids ook nog ffes *langer gaat je wat kosten* moet je dan zegge en daarna moet je ff wat vragen stellen b.v -zo en welke console is nou de best?? -meneer wilt u nog ff proberen?? -moet je meer vertellen over Xbox live en and about the games -over HD van xbox(vertel gewoon dat je echt alles ermee kan) -vertel over Bill gates and about his money and plans voor the future -vertel dat Sony met zijn PS2 alleen maar lul verhalen verteld en dat ie eerder uit was en daarom meer games heeft *40 mins later.....* hele klas vol met xbox fans
je moet zeggen dat iedereen hem moet kopen en op deze site moet kijken enzoo.. beetje reclame is nooit verkeerd.
op http://www.tomshardware.com/consumer/02q1/020204/index.html staat een heel groot stuk tekst over de xbox wel in het engles maar ja dat moet je dan maar ff ruim zien. succes met je spreekbeurd.