kan ik een topic openen voor XBW montages?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door seymore butts, 11 apr 2005.

  1. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals jullie allemaal weten is er een XBW clan voor halo 2 [@XBC] nu zijn er 2 members [ik en marakesh] die van plan zijn filmpjes optenemen. OA. van de gespeelde clanwars ed. zou ik hier een topic voor mogen openen? ook zou ik in dit topic aandacht willen besteden in en om clan XBW!

    dus mods??

    als dit niet mag, waar kan ik dan de filmpjes posten:p
     
  2. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Als het filmpjes van goede kwaliteit zijn valt er altijd wat te regelen. Neem zodra je resultaat hebt even contact met mij op, contact info staat in mijn forumprofiel
     
  3. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    kwaliteit = toppie :p serieus.

    omdat ik in de XBW clan zit staat er natuurlijk uitbundig ww.xboxworld onder:p.

    zal ik mijn eerste montage hier maar even posten. ik had van het weekend even wat opgenomen voor een test en dat is aardig goedgekomen.

    ik heb het wel op een lage resolutie nu gezet anders krijg je bestanden van 50mb [die niemand kan hosten :mad:]

    low res.

    let wel op: dit is mijn eerste filmpje ooit. ik heb nog noit iets ge-edit dus... O-)

    !!test!!
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  4. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    trouwens dit is mij laagste resolutie :p
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    edit knop :p
    maar daar zal ik maar niet over beginne
    ik ben hem aan het downen
    ik ben benieuwd
     
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Download werkt hier niet.
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je moet doorscrollen naar de onderkant van de pagina en op Free Download klikken, dan moet je een halve minuut wachten en dan kan je hem pas gaan downloaden met een maximale snelheid van ongeveer 50kb/sec. Erg vervelend dit soort services waar je moet betalen wil je een filmpje fatsoenlijk kunnen downloaden.

    Ik ga zo kijken, zal straks even editten wat ik ervan vond :)

    Edit: je kunt de volgende keer beter www.putfile.com gebruiken, is helemaal gratis en dan heb je ook niet die onzin van free of premium download. Kan iedereen wat sneller downloaden ;)

    Edit 2: heb net het filmpje gezien en het is echt niet slecht. Alleen is het een beetje veel van hetzelfde en de muziek maakt het niet echt spannender. Als ik jou was zou ik op teamxbox.com kijken. Hier vind je hele goede en hele slechte Halo 2 montages, dus goed om te kijken hoe anderen het doen.
    Maar het zag er erg goed uit en je kunt een stuk beter no-scopen dan ik :cool:
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2005
  8. Zeloot

    Zeloot Unity the Verb

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet niet hor... maar ik hoef geen 30 sec. te wachten en het downen bij mij gaat 120 kb/s.. :confused:
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    NIce movie, jammer dat je geen L!ve hebt, dan zou ik ook wel in zo´n filmpje willen mee spelen ;)

    ps: Vette Non-scoop shots
     
  10. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    jah jah Tek had het al gezegt mooi filmpje :p

    het weekend een maken met Glitches :+
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja laten we dat maar doen, want als die updates komen vallen al die glitch-manieren weg.
     
  12. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel mooie kwaliteit maar het filmpje zelf is echt niks aan...De skills in het filmpje van no scopen is echt niet bijzonder/moeilijk...
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nou... Sommige zijn toch wel mooi, maar als je het met halo-pro gaat vergelijken, is het niks nee :)
     
  14. Xavearr

    Xavearr Don't Think, Just Do

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, wel leuk.
    Jammer dat het op xbc is.

    P.S jerreby,
    Was leuk he, gister die match :9
     
  15. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    jaja dank u. :p marja probeer maar eens met een pc monitor van +10ms goed noscopes te doen:p.

    nee dat doe ik niet want meer dan de helft kunnen deze filmpjes niet streamen. ik zou het natuurlijk altijd als extra kunnen doen. weet jij ook wat de max. upload daar is?

    kijk hier heb ik iets aan. bedankt!!

    en dan zij iemand nog iets over halo pro. heb jij de 2nd OGRE montage gezien?? ik speel misschien slechter maar mijn beste no-scopes zijn beter dan van hem.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2005
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Whaha
     
  17. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kunt best goed no-scopen, maar ik heb wel betere gezien op TXB, zeker de STK's en die gasten van STR8 Rippin zijn echt heel goed. Walka en Ripp0n e.d.

    Ben benieuwd naar een volgend filmpje, mss volgende keer de duur iets inkorten en ook eens wat anders dan no-scopes ;)
     
  18. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    in het volgende filmpje word geglitched
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in ons (XBW clan) 2e filmpje wordt enkel en alleen aan glitches gedaan, omdat die er na de update niet meer mogelijk zijn, we nemen het zaterdag avond om dus het filmpje zal begin volgende week voor iedereen toegankelijk zijn.
     
  20. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu weer fultime beschikbaar ik neem gewoon alles op wat ik speel. kmoet alleen wel een advanced scart kopen. en snel ook want achter me pc monitor zitten is ook niet alles.

    verder open ik dat topic als ik genoeg materiaal heb. OA. een clan war.
     

Deel Deze Pagina