[XOne] KAN ik eigenlijk wel ON-LINE met HALO

Discussie in 'Games' gestart door Eez, 15 jul 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vragen zijn: Kan ik zowiezo eigenlijk wel online met mijn XboX met de goedkope zooi die ik hier thuis heb staan?

Eerst zal ik even zeggen wat ik WEL heb behalve geen verstand hebben van Hub's of Routers (ik weet niet eens wat dat zijn, om je gek te lachen he?)

Nou ja ik heb dus nog staan:

Een fossiele pentium 1 Windows 98 en 32 mb geheugen, een wanadooabonnement op kabel een ingebouwde ethernetkaart (die hoorde bij het wanadoo pakket, anders kon ik niet eens op de kabel) Er zit zo'n mooi zwart kastje (Wanadoo Cable Broadband basic) aan m'n muur met de specificaties:
    (Let op want ik was zo technisch om het over te schrijven! Niet dat ik er een zak van begrijp!)

80 kbits/s max snelheid downstream
    32 kbits/s max snelheid upstream

1000 MByte datalimiet downstream p.m.
    333 MByte datalimiet upstream p.m.

Ik heb alvast Gamespy en XboX connect geinstaleerd en heb een XboX maar weet voor de rest geen moer waar en wat ik verder moet of nog moet kopen om online te gaan met m'n XboX

Enne deze is vast heel leuk voor jullie die-hard gamers denk ik! (Hou je buik vast! Daar komt ie:

Moet ik m'n tv naast mijn p.c. zetten of moet ik het verwachten van mijn monitor als het aangesloten zit? Ik HaHaHa.........heb geen ideeee.................namelijk!
    Mijn tv staat beneden (ook mijn wanadookastje!) Maar mijn p.c staat boven. Hoe los je dit op? Met wat voor kabel?

Ja lach maar! Kijken of je nog zo'n grote mond heb als ik eindelijk Ass kick met HALO als ik toch eens on-line kom eindelijk!!!!

Tja Ik ken gewoon niemand met een XboX en zeker niet iemand die daarmee op internet is gegaan.

WAT HEB IK DUS NOG NODIG oftewel WAT MIS IK NOG aan draadjes en routers of toeters, en weet ik veel wat het allemaal is.

Leg het me uit a.u.b. zoals je het je seniele buurvrouw uit zou leggen (Dus vooral niet te technisch gaan doen hoor) Doe maar in de trend van: Je hebt nog een draadje nodig en een kastje en dat heet dan.....................zoiets!

Bij voorbaat dank!!!!!!!!!!!

2. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je kan niet met HALO ONLINE!!!!!:mad:

3. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou gelijk uitlegd waarom niet, en hoe wel!!!!

4. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou gelijk uitlegt waarom niet, en hoe wel!!!!

5. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    JE post DUBBEL OOit van EDIT GEHOORD Pffffffff

Mischien omdat de Xbox nog niet Online kan he!:mad: ]:-

6. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het dan niet zo, dat jij er nog minder van weet dan ik?
    :+

7. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je ik wist al dat de Xbox NOG niet Online kon en dan ga jij vragen Kan ik HALO al online spelen]:-

Laatst bewerkt: 15 jul 2002
  8. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    < Zuig Mode >

Erik je post 2x vlak na elkaar ... ooit wel eens van EDIT gehoord

< Zuig Mode >

:+ :+

EDIT : :D , EEZ .. als je bij zoeken of search ergens op deze pagina of in het hoofdscherm van de fora (forums) op HALO ONLINE zoekt , dan krijg je TIG van dit soort Onderwerpen waaruit haarfijn word uitgelegd hoe en wat met halo online te komen :)

Veel succes

EDIT : ERIK (rotjong) , je kan wel online met je xbox met Halo , niet officieel , maar het kan al wel , ik speel nog 2x per week HALO Online !

9. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij beweert dat er nog nooit iemand is geweest die Halo on-line heeft gespeeld?
    Dat moet je me eens uitleggen dan.
    Komt dat door die kasverwarming waar je de hele dag inzit ofzo?

10. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik toch niet man heb wel wat beterz te doen dan domme discussies voeren met jouw ga vreten Mzzls

11. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb jij dan voor beters te doen!
    Tomaten plukken zeker?

12. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    hier mee lult hij zijn vorige post uit :9

EDIT : Hij zegt dat hij in de installatie techniek zit }:]

edit : :+ : Hij installeert Tomatenzaadjes in de grond :D :D

13. Eez

Eez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja Dessertfox, Ik zie dat hij in Monster woont en daar weten ze veel van tomaten af.
    Instalatietechniek???HaHa Laat me niet lachen! Die Erik wordt de hele dag gecommandeert als "hulpje" door zijn maat die WEL auto kan rijden.
    Hij zit er de hele dag naast en moet precies doen wat zijn maat de monteur zegt.
    Daarom is ie zo gefrustreerd. Hij zit ook nog op de avondschool waarschijnlijk. (De Nieuwe haven in Den-Haag soms?)
    Dan moet hij dit weer uit de bus halen, en dan weer dat.
    En soms komt Erik met de verkeerde spulletjes terug bij zijn maat die bijvoorbeeld aan het lassen is, en dan moet hij WEER naar de bus terug.
    Als hij gaat eten met de schaft dan zitten al die gasten te lachen in de bouwkeet en dan probeert Erik erbij te horen maar hij is nog maar een "hulpje" (of waar die dan ook op klus zit)

En zo heeft Erik niet veel tijd om te gamen he?}:] }:]

14. Boon1

Boon1 Guest

HAHAHA, wat een aap is die Erik! :mad:

15. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahahahaah jaloers ofsow woont tenminste niet in een stad met alleen maar apen EN heb meer tijd dan jouw...........(ik ga niet meer reageren op dit slappe gelul van nieuw komers]:-

16. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    zegt de nieuwkomer himself , hahahahaha

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een gezeik hier.

1. Haal jij ECHT 80kb/s met downloaden of heb jij zo'n basic account? Bij een Basic account haal je niet de benodigde snelheid.
    2. Je kan NU online spelen maar dan simuleer je als het ware een netwerk, we praten hier dan dus ook nog NIET over het echte Xbox Live! Netwerk dat eind dit jaar van start zal gaan

18. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    hehe:{

19. Boon1

Boon1 Guest

He bouwfuckertje, je kan voortaan ook wel een beetje aardiger doen !!

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Topicstarter : Als je je vragen nog beantwoord wilt hebben moet je nog maar even overnieuw beginnen, dit schiet niet op.

Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina