Yo, Ik heb een snes die het al een hele tijd niet meer doet. Ik vind dat eigenlijk erg zonde en wil het graag (laten) repareren. Waarschijnlijk is die doorgebrand, het lampje brandt iig niet..... Is een (waarschijnlijk) doorgebrande console nog te repareren? Is er nog een gameshop die dat voor mij kan doen, of kan ik dat zelf doen?
Edit: Op nedgame kun je niet laten repareren maar wel op psxshop, thanks. Maar dan moet ik helemaal naar Putten in Gelderland, geen oplossing dus.. Nedgame is in Groningen dat zou het handigst zijn maar er staat niets van reparatie op die site :{
Pff, ik denk niet dat het de moeite waard is om hem te laten repareren bij zo'n gameshop. Gewoon naar marktplaats.nl en dan heb je er eentje voor een paar eurotjes.
Ik dacht 'm wel goedkoper te kunnen laten repareren. Maar je hebt wel gelijk. Ik heb er eigenlijk 2 gehad maar diegene die werkt heb ik geruild tegen xboxgames, waar ik bijzonder spijt van heb gekregen.
je kunt natuurlijk ook zoeken naar een hobby-ist (?), bijvoorbeeld iemand die elektrotechniek heeft gestudeerd, om die snes even door te meten en te repareren.....ik heb zo mijn psx laten maken: kosten waren 5 euro voor een onderdeeltje en een kratje bier
Heb een meeltje gestuurd naar Nedgame maar die repareren niet. Ga geen nieuwe kopen, heb ik er het geld niet voor over. Als ik iemand wist die het voor 5 รก 10 euro kon fixen zou ik dat doen.