Het zou opzich wel kunnen met een scart-splitter. Maar je hebt er niks aan, omdat je dan op bijde tv's het zelfde beeld krijgt
Vast wel je kan ook van 16 T.V. een beeld maken, maar volgens mij wil je twee aparte beelden, dan ook wel, net als met computer soort netwerk.. Denk wel dat het op de een of andere manier mogelijk is!
Misschien dat het zou kunnen met een split-cable, maar ik ben niet echt zeker of het dan ook daadwerkelijk nut heeft. Het is toch je bedoeling om met splitscreen de 2 beelden op 1 beeld te krijgen?(lekker vaag gezegd)
???? hij wil je juist 1 xbox op 2 tv's aansluiten..... staan in z'n eerste post toch echt duidelijk. volgens mij kan je met een beetje prutsen het zlf doen..... maar ik weet niet of het dan ook echt gaat werken.
el paljasso@ Zou ik mogen vragen wat je van plan was als het gelukt is??? Ben een beetje nieuwsgierig.
mijn bedoeling is niet om een split-screen op te splitsen op 2 teevees, hoewel dit ook wel interessant is maar omdat de teevee, waar mijn xbox op aangesloten is, niet altijd vrij is, zou ik altijd mijn xbox moeten verhuizen of kabels beginnen uit te trekken en terug in te steken enz... voor iemand het vraagt waarom ik niet altijd op dezelfde teevee kan spelen : 1 breedbeeld-tv in de woonkamer(hier staat xbox) vaak bezet door mijn ouders, 1 'gewone' tv in de veranda(zonder verwarming, waar het nu dus koud is ) de teevees worden enkel door een schuifdeur/venster gescheiden dus ik dacht dat als ik mijn xbox op beide teevees kan aansluiten, dan kan ik kiezen welke teevee ik gebruik mijn bedoeling is dus vanin de woonkamer(waar het warm is) te spelen en gewoon door het venster kijken naar de teevee in de veranda i know it sounds funny
Ik zou het met die scart-splitter doen alhoewel je dan wel weer een lange scart-kabel moet hebben, andere optie is misschien als ik er een beetje over na denk: Je xbox met scart op een video of dvd-reciever aansluiten en dan verder gaan met coax-kabel naar de andere tv. (nu ik het geschreven heb zit ik te denken dit kan waarschijnlijk niet, maar je moet maar effe kijken)
Ik denk dat het ook anders kan: Als je een advanced scart of RGB kabel (moet je wel goeie hebben, waar een scart en een aparte plug and play gedeelte bij zit) hebt, dan kan je jouw ene scart op 1 tv aansluiten. en via tulp stekkertjes (moet je heel lang snoer hebben) kan je dan naar een tv met plug and play input stoppen. die zitten aan de voorkant, niet elke tv heeft dit, maar de meeste nieuwere tv's wel. Meestal zijn Tulp stekkers per 2 verbonden dus waarschijnlijk moet je dan ook een 2e snoer kopen, want anders heb je maar geluid uit 1 box (beel, box links, box rechts), en als ze zo lang moeten zijn zall het vast wel wat centen kosten, maa rik heb het neit geprobeerd. dus maar het zou mogelijk moeten zijn denk ik. Even een vraagje, is er al wel een wireless controller uit? want andersd ehb je er natuurlijk nog niets aan.
Dat zei ik ook, maar heel vaag. Ik kon het op dat moment ff niet goed uitleggen, ik zat in een "denkcrisis".