Ik zit sinds kort een beetje te twijfelen om op de pc te gaan gamen, maar dan wil ik ook wel gebruik maken van een controller. Nu kwam ik dit tegen: http://www.amazon.com/Xbox-Wireless-Gaming-Receiver-Windows-Pc/dp/B000HZFCT2 Kan of is deze Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows nog verkrijgbaar in Nederland? Want zoveel kost dat ook niet en wil dat misschien gaan kopen om alvast te gaan testen met wat spellen. Nu heb ik een wireless controller met een chargekabel eraan, maar neem aan dat je dat niet zomaar werkend in je windows krijgt. Hoop op een antwoord van jullie
ja hoor die is gewoon te koop (afdeling pc's) charge cable is alleen voor het opladen van je controller
Kan ik dan wel als ik die charge kabel eruit laat en dan die Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows in mijn pc stopt dan gewoon de xbox 360 controller gebruiken. Zoja dan bestel ik het vandaag wel even zodat ik Skyrim even kan proberen op de pc met de xbox 360 controller.
Dat kan, trouwens als je PayPal hebt moet je dat ding op eBay/DealExtreme kopen, dat scheelt aanzienlijk .