Hallo allemaal. Nou het volgende is het geval. Ik heb nu zo'n beetje alles geprobeerd en het wil niet lukken. Eerst heb ik het met een sitecom router gedaan en dat lukte niet, Nu heb ik het via een netwerk kaart in mijn pc geprobeerd maar ik blijf elke keer op dat ****DNS not resolved melding hangen. Ik heb mijn firewall niet aanstaan en de interne firewall (windows xp) staat ook uit maar nog steeds niks. Volgens mij zou hij het zo moeten doen. Maar nee dus . Is er iemand die mij kan helpen. Als er iemand in de buurt van Haarlem woont en mij wil helpen : NAME YOUR PRICE (serieus !!!!) want ik weet het niet meer! iemand please?
heb ik ook moet je gewoon je dns servers handmatig instellen op je xbox ( ipconfig /all intikken in de console op je windows bak en dan staan ze er ergens tussen )
Wat voor software router heb je op je PC draaien? (oh je wordt straks vast doorverwezen naar een [Centraal] topic die je terug kunt vinden in het [Centraal] topic van [Centraal] topics in het [Centraal] forum )
Ook al geprobeerd. Het lijkt wel hij hem toch ergens op tegen houdt. Terwijl ik echt geen firewall heb draaien nu. Heel vaag is dit. En dat telefoon nummer van de klantenservice doet het ook niet (misschien te laat?)
Als je Xbox in je netwerkkaart van je PC hangt, en je PC via een modem aan het Internet, dan moet er nog een programmaatje op je PC draaien die het verkeer van je Xbox naar het Internet regelt, bijvoorbeeld Windows ICS of WinRoute. Zie: http://www.xbox.com/nl/live/start/connect/
Je kunt inderdaad het best gebruik maken van ICS. Dan wordt alles automatisch ingesteld. Verder hoef je er nieteens veel voor te doen, je kunt evt. bij 'connections' de ICS WIZARD gebruiken. Zo heb je binnen 2 minuten een eigen netwerkje gemaakt.
Aangezien ze mijn thread hebben gesloten (god weet waarom?) zal ik hier maar ff melden dat ik ook gebeld heb naar de MS helpdesk ivm de problemen die ik heb met Live en echt veel konden ze op de moment zelf niet kwijt, ze hebben m'n gamertag, subscriptioncode, de soort foutmelding en m'n telefoon en mailadres opgevraagd en gingen nog terugbellen -of mailen dus nu maar afwachten, het is mij allemaal niet teveel als ze dan ook daadwerkelijk met een oplossing komen, alleen als ze dat dan niet doen waar moet ik dan nog heen ??? Ik zal wel laten horen als ik een telefoontje of mail gekregen heb.
Dat zou top zijn. Als ik ook wat meer weet stuur ik je wel een pm. Ik ga morgen de helpdesk wel ff bellen. Nu maar ff niet want ik heb zin om ze helemaal te vinket***ng te schelden. Ik wacht wel ff tot ik afgekoeld ben. Altijd wat met dat internet. Interniet zal je bedoelen! Laters
Adsl advanced met een alcatel speed touch home modem. Kan jij niet ff bij mij langskomen ofzo. Kan je geld verdienen! mzzls
jah..,het moet idd niet erger worden..straks krijgen we nog Cnetrale Topics over 'hoe gaat het met jou' *dat was vreselijk offtopic...oops..mea culpa.