Help!!!!! Als ik wil inloggen op de website doet ie dit niet. Bij het forum kan ik gewoon inloggen, maar op de site staat er dat er een fout is bij het inloggen. Ik heb mijn paswoord al zovaak veranderd maar hij doet het gewoon niet. Kan iemand mij helpen?¿
Als ik daar bovenin inlog en ik druk op ok, dan gebeurt er niks er staat dan niet of ik ingelogd ben ofso want hij reageert er niet op. Als ik wil reageren op iets en dan druk op inloggen en ik op enter druk dan staat er bovenaan ''fout bij het inloggen'' en staat er ook nog iets over cookies en daaronder moet ik t weer proberen. Hoe vaak ik t ook doe het lukt maar niet.
heb je ook in de e-mail die je gestuurt krijgt bij het veranderen van je passwoord die verandering bevestigt?
Probeer je cookies eens te verwijderen bij internet opties. En heeft xbw niet gewoon een passwordtoestuur-optie...?
Dat heb ik ook allemaal al geprobeerd. Ik heb paswoord al 3 keer veranderd (ja ook bevestigt) maar t helpt niks. Wel bij het forum maar niet bij de site dus.
Heb hier hetzelfde probleem, kan wel inloggen op het forum(comp logt dan automatisch in) maar op de mainpage lukt dat om de een of andere reden niet.