Hey beste mensen, Ik heb sinds gisteren een netwerk adapter gekocht voor mijn xbox 360 en daarbij kreeg ik dus ook automatisch 1 maand gold, dus ik wou vandaag gaan gamen online. Ik doe Fifa 09 erin. zeg hij als ik wil regristreren bij EA: Je moet ingelogd zijn bij xbox live, terwijl ik dat dus echt wel was en bij BF:BC kon hij ook geen verbinding maken met de servers. Tevens is dit ook zo bij Halo 3. daar kan hij bij matchmaking ook geen verbinding maken. eerst dacht ik dat dit probleem bij EA zou liggen omdat die games van EA zijn, maar aangezien Halo 3 dit nu ook heeft, zou het kunnen zijn dat het aan mijn xbox of whatever ligt? greetz, House
Lees deze startpost: Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? en geef dan zoveel mogelijk info in deze thread : Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? (dan kan ik je helpen)
Maar hij geeft bij instellingen etc geen foutmeldingen maar het is ingame en maar bij een paar spellen, dat heeft toch niks met dat topic te maken?
In de startpost van de volgende thread vindt je een lijstje. Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=123328 Als je deze voor ons wilt invullen en onderaan in die thread wil plaatsen. Dat is voor ONS simpeler om jouw te helpen.