1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kan oud spel niet starten

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door dromped, 21 jan 2004.

  1. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik kan het spel Death rally ( spel is iets van 7 jaar oud ofzo ) niet draaien op onze computers, ( 1 heeft 2, 4 ghz de 2e 333 mhz (ofzo iets)

    Als ik het spel wil instaleren zegt ie dat ik een 8 mb machine nodig heb om hem te spelen. .... dus hij herkent volgens mij mijn computer niet goed. is er een programma voor of moet ik iets in de instellingen doen om hem weer te kunnen draaien?

    en weet iemand of er een vervolg op death rally is gekomen?
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Je hebt waarschijnlijk Windows XP op je pc staan. Je moet ff de eigenschappen van de snelkoppeling of het spel zelf openen en dan bij het tabblad "Compabiliteit" Windows 98 selecteren uit het keuze menuutje.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb je xp, dan kan het daar aan liggen. Sommige oude spellen kan ik wel spelen en sommigen niet, compability helpt ook niet altijd. Maar ik hoorde dat er een programma was waardoor je pc denkt dat het een oude pc is en dus slomer is etc waarmee het waarschijnlijk wel zal kunnen. Weet alleen niet meer hoe het programma heet.
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    jammer, maar het lukt nog niet,

    dit is wat ie zegt:

    You do not have enoug memory on this computer to install death rally. You must have an 8MB machine to instal and play the game.

    edit; en ik heb XP
     
  5. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Death Rally is stoer :cool: wat was die code ookalweer? droool ofzo? :p
    Ontopic: Wij hebben op onze pc 2 besturingssystemen, xp prof en win98 SE. Het is lastig te maken, maar je kan nu wel alle oude spellen nog spelen!
     
  6. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    maar snakie hoe heb jij dat dan gedaan? want ik kan ook win 98 compabiliteit inschakelen maar dan doet ie het nog niet.
     
  7. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Uit een help bestand je van deathr rally:

    ATTENTION WINDOWS 95 USERS: This game will run under Windows95 if you have a powerful enough system to do it. If you have just the minimum settings listed in the system requirements, you will probably run into problems. If you wish to play under Windows95, you should have the recommended system before doing so. While Windows95 is better at DOS games than Win 3.x, we still recommend playing from MS-DOS mode (not a window) in Windows95 for maximum compatibility.


    hoe kan ik ms dos opstarten?
     

Deel Deze Pagina