Kan via TV geen kleur vermeerderen cq verminderen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Seahawk, 25 jan 2003.

1. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een beetje een gekke vraag, maar mijn X-box zit aangesloten via de advanced scartkabel, en het beeld is perfect, echter ik kan met de afstandsbediening van de TV niet meer cq minder kleur instellen.
    Is dit een vaste instelling via scart of zo, want hetzelfde geld voor mijn DVD speler, ik moet erbij zeggen dat de kleur we; goed is, niet teveel en niet te weinig, maar ja ik ben gewoon nieuwsgierig. Helderheid/contrast is allemaal wel af te regelen.

Wie heeft er een passend antwoord voor mij

Alvast bedankt en Game-on

Seahawk

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb zelf een Philips Matchline Breedbeeld , bij dit
    toestel zijn alle functies gewoon aan te passen.
    Contrast - Helderheid - Kleur - Scherpte - Tint -
    Digitale Opties en Dynamic Contrast.

Zowel bij RGB als S-Video.

3. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt, ikzelf heb een Grundig breedbeeld, maar heb net gezien dat als je de stand alone dvd speler (Sony) op Video als uitgangssignaal zet, het wel aan te passen is, en heel raar, maar op RGB (goed beeld nogmaals) doe ik er een film in, en dan kun je de kleur gewoon instellen, zou het dan ook heel gek misschien disc afhankelijk zijn. Bij de X-box, kan ik dus ook alles via de tv regelen, echter geen kleurveranderingen (rara politiepet).
    Maar in ider geval bedankt voor de snelle reactie, al schiet ik erzelf weinig mee op.;)

4. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm... heel raar
    lukt het wel als je gewoon naar tv kijkt?
    indien niet is er iets mis met je tv

5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lukt wel, het is inderdaad raar, want normaal gesproken moet je toch zelf de kleur kunnen bepalen, ja dit is echt raar
    Tv doet het verder goed

Thx

6. Jaxcellent

Jaxcellent Jyaku

Leuk Bevonden:
    0
    hey! ik heb ook een Grundig gehad, en daar kon ik (als ik via een RGB scart aangesloten console) ook de kleur niet veranderen, ik vond het nooit zo erg hoor, kleuren zijn eigenlijk precies goed

Maar met mijn Sony Tv kan ik alles wel bijstellen, mischien heeft het iets te makene met 100HZ?

7. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is precies het geval, ik vind het ook niet zo erg, want de kleuren zijn goed, echter ik vroeg mij dat gewoon af, maar Thx anyway

Greetz
    :)

Deel Deze Pagina