ik vraag me af of de xbox mee gaat kunnen met de komende console ps3 laat effe wete wat je ervan denkt of als je er meer van weet
Hoe kan iemand daar nou op antwoorden als we er nog helemaal niks over de specs weten. Verder weten we ook niet wat developpers gaan doen (of ze misschien overstappen van sony naar ms, andersom, enz.). Dus naar mijn weten valt daar nog helemaal NIKS over te zeggen. Maar de Xbox2 komt rond die tijd toch ook uit? edit: dat bovenste stukje gaat dus over de Xbox1
De huidige Xbox vind ik al een knaller, dus ik ga niet speciaal zitten wachten op de eventuele Xbox2. Enne, de concurrentie met een Plee Station wint de Xbox altijd
Tja, microsoft heeft gezegt de intentie te hebben dan ook een nieuwe console uit te brengen, anders krijgen ze weer een voorsprong.
de ouwe xbox zal niet mee kunnen met ps3, de nieuwe waarschijnlijk wel... verder net als nu.... minder spellen op de xboxnext en meer online-features.
Er is nog niks bekend over de PS3 alleen wat vage toekomst verhalen maar qua SPECS is er nog niks bekend. Wel is bekend dat MS zijn XBOX 2 rond dezelfde tijd wil uitbrengen als de PS3 omdat Sony anders een voorsprong krijgt zoals nu. Ik denk zelf dat het allemaal nog wel ff gaat duren
Kan het nog mooier dan? Ik denk dat de XBOX even mooi is als de Gaystation3. Ik vind dat de graphics van de XBOX niet tot zijn recht komt door de gaystation2. De meeste spellen komen ook op Gaystation. En door het feit dat de PS2 niet kan tippen aan de graphics van de XBOX, krijgen wij veel lelijke spelletjes. Dus het is best gunstig voor XBOX bezitters als de PS3 uitkomt. Dus hoe sneller de PS2 van de markt gaat hoe beter. Het word tijd voor iets nieuws SONY!
Ps2 is er ook pas en dan al een ps3 maar playstations oftwijl gaystations heb ik nooit echt gemogen, Dus Xbox blijft gewoon aan de top. Maar xbox kwam toch pas in 2006?
Ik denk dat ze weer het voordeel hebben dat hun game console later op de markt komt. Er is namelijk dan nog altijd een weg om uit te stellen en daardoor een betere en sterkere xbox neer te zetten als de ps3.
wat zijn jullie (bijna allemaal)kleine kinderen ik heb de grootse ik heb de snelste ik heb de mooiste je moet blij zijn met wat je hebt niemand die iets weet van de xbox of playstation en jullie kunnen nu al zeggen wie de beste is zijn jullie soms kinderen van jomanda weten jullie nog toen de playstation 2 op de markt kwam en dat 99% met traantjes in de ogen naar huis gingen omdat ze er geen meer hadden oo oo oo wat waren jullie zielig straks precies het zelfde als de playstation als eerste op de markt zou komen rennen jullie weer als kippen zonder kop naar de winkel om er een te halen 100% zeker dat jullie dan de x box de grond in duwen tot het moment dat de xbox 2 er is en dan gaat de play er weer uit er is er maar een die er rijk van word en dat is meneer sony en meneer bill gates en nu zullen jullie wel weer gaan zeiken dat ik een playstation lover ben of iets in die vorm maar nee hoor ik speel op alles en met alles en het liefste met mijn vriendin
ik denk dat microsoft gewoon blijft afwachten tot de specs van de gaystation bekend zijn zo dat hun een korte tyd erna met een console op de proppen komen die net weer een beetje beter is zodat ze op dat gebied altijd een stapje voor zullen hebben op de concurentie
Hoe bedoel je ik ben een xbox fanboy Hoe bedoel je een xbox fanboy En trouwens hoe weet je dat dan he? Heb je soms in de toekomst gekeken? Hoe bedoel je ik ben een xbox fanboy Hoe bedoel je ik ben een xbox fanboy Hoe bedoel je ik ben een xbox fanboy Conclusie: allemaal fanboy's die compleet uit de nek lullen, over dingen waar nog niks van bekend is
wat verwacht je van een xboxfansite ik vind ps2 ook cool, vooral final fantasy daar ben ik fan van (reden dat ik ps2 wou kopen)
gastjes, onderbouwde meningen geven, dus niet gewoon zeggen dat iets twee is, uitleggen dat 1+1=2 of 3-1=2,... De Xbox spreekt mij op dit moment het meeste aan. Maar over de PS3 weet ik nog niet genoeg, ook over de Xbox 2 weet ik niets. Dus misschien als de PS3 mij aanspreekt dat ik gezellig die neem...of als er een nieuwe nintendo komt die me aanspreekt. Voorlo)pig is het Xbox voor mij
Dat vermoedt ik. Het heeft voordelen en nadelen om de playstation vroeger op de markt te brengen. Je hebt eigelijk een tijdje monopoly dat is een voordeel. Maar dan heeft de xbox nog een jaar om te knutselen en om een beter te maken voordeel xbox. En trouwens dat kansloos trek ik in maar ik weet wel bekant zeker dat xbox weer met een sterkere machine komt.*