Kane & Lynch: Dead Men Informatie: A flawed mercenary and a medicated psychopath forced together on a violent and chaotic path seeking redemption and revenge. No means are too harsh as the volatile partnership is pushed beyond reason in this brutally realistic, character-driven third person action shooter from IO Interactive, the creators of Hitman. Uitgever: Eidos Interactive Ontwikkelaar: Io Interactive Genre: Modern Tactical Shooter Release: TBA Screens: Nieuws items: http://www.gamespot.com/xbox360/action/kanelynchdeadmen/index.html?q=kane%20%20lynch 2 wallpapers Filmpjes: Trailer op de site van Kane & Lynch: http://www.kaneandlynch.com/ Trailer: [gt]23926[/gt] [gt]23928[/gt] [gt]23929[/gt] [gt]24115[/gt]
deze game lijkt me egt heel erg vet worden! screens zien er cool uit, ben alleen wel benieuwd naar de release date..
Dat hier nog geen topic over was. Wel een erg vette game though. Ben altijd al fan geweest van de Hitman reeks, en aangezien deze game door dezelfde makers wordt gemaakt, belooft het een goed spel te worden! Leuk concept ook.
Hier bestaal wel al een topic over, maar die heeft lang niet zo'n mooie startpost. Aangezien die al 6 maanden dood stil ligt, zal ik die sluiten en deze openlaten. oude topic
Ziet er inderdaad super uit, ben benieuwd naar het verhaal! Hopelijk komt er binnekort weer is wat media..
Weet het nog steeds niet met deze game. Wordt veelal veelbelovend ontvangen als potentiele topper, maar kan nog niet zeggen dat ik ervan overtuigd ben.
Ik las hier een tijdje geleden al over in een Engels xbox 360 blad met allemaal previews, schijnt wel een veelbelovende game te worden.
Zag de nieuwe trailer gister. Eindelijk weer eens wat nieuw beeldmateriaal van deze game. Beetje bij beetje wordt mijn interesse ervoor dan ook steeds groter.
Moet de nieuwe trailer nog even checke tot nu toe weet ik niet wat ik precies moet verwachten een co-op game neem ik aan?
Dit lijkt me wel een leuke actie game, maar niet meer dan dat. Als het goed is komt ie 13 November uit. Hier zijn 3 in-game movies: [gt]23926[/gt] [gt]23928[/gt] [gt]23929[/gt]
Vind de nieue trailers niet erg overtuigend. Deze game laat ik in de schappen liggen. Zijn genoeg andere games die mijn voorkeur genieten.
Die gameplay filmpjes op Gametrailers zijn echt bruut, geweldige shit, dat wat ik tot nu toe gezien heb. Qua graphics ziet het er ook wel strak uit (voor zover je wat kan zien op zo'n gare kleine resolutie). Deze game ga ik wel degelijk aanschaffen