1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kane & Lynch: Dead Men

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 4 apr 2007.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh... Wat is het hele nut van het spel als de online co-op eruit is? Wat een onzin zeg. Nou hier kan een streep doorheen op mijn verlanglijstje:'-(
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja is ook doodzonde .. deze game was juist gemaakt voor de co-op mode :mad:
     
  3. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me zo een typisch spelletje voor 1 namiddag of avond en dan voorgoed de kast in.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt mij ook op het eerste gezicht een enorme standaard shooter. Voelt een beetje aan als die ene gigantische actiescène in Heat, maar dan verwerkt in een spel van zoveel uur achter elkaar. En nee, dat is niet positief. 't Ziet er behoorlijk boring uit.

    Maargoed, wachten op een eventuele demo en reviews, en dan misschien zelf proberen.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik van de multiplayer heb gehoord klinkt het goed, maja,
    dat ik niet eens weet wanneer deze game uitkomt, zegt al genoeg.
    moet teveel games hebben, en deze past er niet meer bij:p
     
  6. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    IK wacht ook nog af maar dit lijkt me net als Army Of Two en Mass Effect lichtjes overroepen.
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich is de hele sfeer en dergelijke wel vet. Scenes uit de Michael Mann films naspelen (Heat, Collateral) is in ieder geval nooit verkeerd. Maar ik baal er flink van dat ze er niet echt meer van gemaakt hebben dan alleen het knallen.
    De pers is er nog steeds heel positief over in previews e.d. misschien hebben zij iets gezien wat wij nog niet hebben mogen zien. Maar toch is deze game na het bericht dat er geen online co-op inzit wel heel erg in mijn achting gedaald.
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Helemaal mee eens.
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de levels enzo er ook zo kaal , saai en vlak uitzien .. kan aan mij liggen hoor .. maar als ubisoft nou gewoon de engine had gebruikt waar AC mee is gemaakt ..
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    ik denk dat deze game wel goed wordt alleen niet 60euro waard is ! budget game :p
     
  11. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt het door het hypen ofhoe? Ik snap het niet, deze game is dan zgz. niet goed omdat hij geen online co op heeft. Maar een spel als assassins creed is abnormaal machtig, deze heeft helemaal geen online co op :confused:.
    Ik ga het spel iig kopen.
    deze quote is bij assassins creed voor mij :x
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ga je mond spoelen vriend
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoewel ik mondhygiëne heel belangrijk vind, snap ik niet wat je met deze reply wilt zeggen.
    Als je er gewoon mee wilt zeggen dat ik de waarheid over een bepaald spel niet mag zeggen, ja dan heb je pech :).
     
  14. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    was ook cynisch bedoel :)

    en ja ook in dit land heb je vrij uiting van je mening hhehe
     
  15. RINO

    RINO Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Word @ Shagoe, Omdat je door dit spel nou toevallig niet overspoelt wordt met reclame is het opeens minder...
     
  16. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dus niet gezegd. Feit is dat de game zich al vanaf het begin richt op co-op. Er wordt altijd alleen maar gepraat over kane EN Lynch. Ook in de filmpjes en de gameplay zie je alleen maar dat je met 2 mensen speelt. Hierdoor wordt de game dus gepresenteerd als een co-op game... Nou is het dat ook wel, maar alleen doormiddel van splitscreen of systemlink. Nou heb ik aan beide vormen geen hekel maar als het mogelijk is via live, is dat echt een verrijking natuurlijk ;) Hierdoor komt het des te harder aan dat in het tijdperk van online spelen, Kane en Lynch niet online gaan.
    Een gemiste kans noemen ze dat. Dat wil overigens niet zeggen dat de game 'slecht' is. Kane en Lynch ziet er nog steeds heel vet uit, en ondanks dat we alleen shoot-outs zien, zijn het wel prachtige shoot-outs met een hoop detail en sfeer. Er spookt dan echter wel weer constant door me hoofd hoe vet dat zou zijn via online co-op... Maar die is er dus niet=(

    Dat komt omdat Assassin's Creed dat ook niet pretendeert te zijn. Die game wordt vanaf het begin af aan al gepresenteerd als een pure singleplayer game, en dat verwachtten de gamers er dus ook van. Kane en Lynch daarentegen wordt in principe al vanaf het begin aangekondigd als een co-op game. En als dat er dan niet inzit (nouja splitscreen/systemlink) komt dat best hard aan.
     
  17. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Assasins Creed wordt en is nu al veel meer dan dat hoor;)
     
  18. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze al ergens gespot? Release was volgens mij 16-11.
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0

    Yup, maar dat is in amerika geloof ik... 16-11.

    Wij krijgen hem de 23e.
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hoe durven ze deze game tegelijk met assassins creed uit te brengen en mass effect... tering dat is niet goed voor de verkoop. Gamespot geeft de game maar een mager 6je
     

Deel Deze Pagina