Hoi, Toen ik mijn xbox kocht, deed hij het gewoon goed met alle games! Maar nu als ik bijvoorbeeld Sega pack,Motogp, speel loopt hij niet vast maar krijg een heel iritant zoem geluid. en nu begin die dat ook al met halo te doen maar met doa 3 nog niet en me andere games. waar kan dit nou aan liggen? het is bij mij wel 27 graden binnen maar geef dat? of ligt het gewoon aan mijn xbox of software op mijn xbox is geen garantie meer omdat hij gespoten is. en als het nou toch aan mijn xbox blijkt te leggen kan ik die dan nog laten maken door een winkel ofzo of meschien toch nog de klantenservice met betaling??? Please help my!
kwekerijtje? hou erg is het geluid want het ik heb het ook weleens gehad maar nu niet echt last meer van. je kan hem anders wel laten repareren bij sommige winkels
kwekerijtje. Ehhmmm.... 2 woonwagen's verder wel jah! Ontopic: Jah het is echt een enorm kloteh geluid je hoort helemaal niks meer alleen dat kloteh geluid maar me xbox loopt niet vast. zou het aan me xbox liggen?
lezen is ook een kunst. ik heb geen idee, ben geen techneut. Bij sommige spellen (FIFA) heb je ook een gezoem van dvd. Als het bij alle spellen gebeurd ligt het waarschijnlijk aan je xbox. Maar laat gewoon even checken bij een zaakje.
Wat voor zaakje? ik ken wel een electro zaakje maar hebben die daar verstand van? die hebben nog nooit een xbox gezien wat denken jullie? Oja trouwens dat gezoem kom uit de boxen van de tv niet uit de xbox zelf !
Heb je hem al op een andere tv geprobeert, als het niet uit de xbox zelf komt kan het ook aan de tv of kabeltjes liggen.
Je zegt duidelijk dat je tv een zoem geluid maakt tijdens het spelen van xbox games, en dat de xbox zelf niet vastloopt. Ga die tv of kabels van je eerst ff checken
Trek de audiokabels uit je tv en laat die naar je radio lopen, als je dan nog zoem geluid uit die boxen hebt dan is er wat mis ja.... Of je sluit het hele spul aan op een andere TV en luisterd dan of hij ook nog een zoemgeluid maakt.
Sorry. hij loopt wel vast eerst een zoemend geluid en daarna loopt hij gelijk vast.. dus waar ligt het aan denk je?
Dan maar nieuwe halen Maar het is toch raar dat al mijn spelen doen + de spellen die ook nog op de demodisk staan en alleen motogp niet vreemd he?