Kapotte controllers

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 12 jul 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zat laatst eens te kijken naar mijn controllers maar die zijn bijna allemaal versleten door MotoGP. Eigenlijk vooral de linker thumbstick, die is zeg maar een beetje 'ingesleten'. Nouja, een beetje, het is een hele snee. Doordat je die natuurlijk 'ronddraait' door te wisselen tussen het voorover leunen en het sturen (althans, ik draai hem altijd een soort van rond) slijt die rond het omhulseltje. Nu is het wel een heel dik pookje, maar daar hadden ze bij Microsoft ook wel even over mogen nadenken - Dat daar geen scherp randje hoort te zitten.
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja typische controllers altijd die van de consoles.

    Dit 'probleem' speelt zich volgens mij af met elke console controller. Het gekke is dat als ie echt gaar is en je dan uiteindelijk een nieuw koopt, die nieuwe in het begin niet bevalt.

    De oude, versleten, controller heeft een grotere draaicirkel en wordt daardoor nauwkeuriger. Leve de iets versleten controller!!!
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die versleten controllers voelen ook nog eens voor geen meter aan. Je draait dan na verloop van tijd immers in die snee, een soort vast traject die die af legt :) En om daar nou weer 40 euro voor neer te leggen :{
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    hahaha zo zie je maar weer, smaken verschillen :+

    Heb zelf geen ervaring met afgesleten Xbox controllers (heb het ding en mijn controllers pas een half jaartje :D ), maar bij de PSX ging de slijtage nog sneller en heb het daarbij dus vaak ervaren.

    Als het ding niet goed afsleet destijds (niet mooi egaal), vijlde ik de groef dieper uit met een nagelvijltje (slijt ie wel nog iets meer uiteraard), zodat de 'snee' breder werd en vooral weer een beetje gepolijst.
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit probleem heb je met alle controllers. Ik heb het ook met bijvoorbeerld joysticks voor op de PC, die sluiten ongeveer op de zelfde manier
     
  6. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ga dan gewoon terug naar de winkel of bel ms op en zeg dat je controllen kapot is. Dikke kans dat je een nieuwe krijgt.

    En gaat het hier trouwens over een Normale of over een S???
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Over een normale. Het is niet zozeer kapot, maar het is gewoon slijtage. Vind ik jammer, want de rest van de controller is nog wel helemaal goed.
     
  8. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel dat die thumbstick een beetje naar achter staat, dus als ik niks doe loopt mijn persoon naar achter ( niet altijd hoor ) het jammere aan de xbox controller is dat de gewone richtingknoppen zo diep zitten zodat je die niet gebruikt
     
  9. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was laast ff bij de freerecord shop, en daar stonden van die consoles wat opgesteld zodat je er ff op kon spelen. Maar hoe afgeragt die controllers er uit zagen. Dat was echt om te huilen. Ik snap bijv niet hoe je dat rubbertje aan de bovenkant er af kan krijgen. Of dat je gewoon in die controller kunt kijken omdat er een rechter thumstick uit is gebroken. Dan denk ik, hoe krijgen ze het in godsnaam voor elkaar, wat dat bedreft ben ik er wat zuiniger mee. :)
     
  10. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie kapot is, bel je microsoft gewoon ff, 0800-023-3894 (uit m'n hoofd, kheb ze nou al zo vaak gebeld) en dan stuur je je ouwe op, en geven ze je een nieuwe
     
  11. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn B knop is kapot aan het gaan (daar zit gear down), dus dat is rottig..

    Misschien ook maar ruilen dus,

    groeten,

    mX
     
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    De uitspraak : IK BEN DOOR MIJN THUMBSTICKS heen van sir white herkende ik meteen. Ik heb dus ook al 2 linkersticks verbrast en inmiddels bij de afgeschreven controllers kunnen zetten. Ligt gewoon aan het controller design. Advies van mij is om de s controller te nemen die doet dit minder. Alleen vind ik die bagger.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Door thumbsticks heen als in 'kapot' ?
     
  14. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Je weet wel, je hebt geen goede meer over.
     
  15. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is da helemaal bagger, ik kan microsoft niet om een nieuwe vragen omdat ik er een lichtje in heb gezet en hem zilver heb geverfd
     
  16. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja nu is je jewel ook nog eens verbrast.
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, dat ook nog, ik zou natuurlijk wel, gewoon het lampje eraf kunnen halen en in een ander controller omhulsel kunnen stoppen, maar ik weet niet of ze het kunnen zien als je zo'n ding hebt opengeschroeft, want dat zijn ze allemaal bij mij
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2003
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Any1000 is lijp met illegale praktijken. Help nee laat me los ANY1000. HAHAHAHA
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoe is dit helemaal afgelopen :confused: .

    Speel nu dan ook eindelijk zelf Mgp en idd het slijpsel spettert van dat ding af. Ook denk ik, dat ik niet terug wil naar de S (ben ik mee gestart), dus ben ik benieuwd of ik over een paar weken een nieuwe kan gaan bestellen (liefst kostenloos dus :cool: )?
     

Deel Deze Pagina