Kapotte dvd drive.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lmayo, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lmayo

lmayo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vorige topic was gesloten, door geen reden.
    Het ging in ieder geval niet om illegale praktijken.

Weet iemand waar die elastiekjes zitten, of heeft er een foto van?

Ik hoop in ieder geval dat ik de key eraf kan krijgen, anders heb ik helemaal niks meer aan het ding.

Edit: Het ging om een dvd drive, die je kon kopen als de oude kapot was, ben bang dat ik dat moet gaan doen:mad:

Laatst bewerkt: 16 apr 2009
  2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Het punt is dat je niet mag praten over dingen vervangen in de xbox;)
    Buiten baterijen en kabelf voor tv/scherm enz.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Oh, waarom staat de casemod thread dan vol met mensen die de fan vervangen? Omdat er staat "flashen van dvd drive" gaat het niet automatisch om ombouwen, mods. Dat is gewoon nodig wil je je dvd speler vervangen. Hoeft niet gelijk te betekenen dat hij gekopieerde games kan spelen. Al snap ik wel dat het misschien voor xboxworld iets te dicht tegen daadwerkelijk ombouwen ligt.

4. lmayo

lmayo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant snap ik mods, aan de andere kant moeten hun mij ook begrijpen. Ik wil dus geen illegale games kunnen spelen, maar gewoon legale. Ik kan nu dus helemaal niks met mijn Xbox 360, geen spellen spelen niks.

Ik vindt het erg zonde om hem weg te gooien, puur omdat de dvd speler niet vervangen kan worden, ik hoop dat ik in ieder geval de key nog kan krijgen.

Weet iemand als de dvd drive niet open wilt, ook niet in het dashboard zelf flashen zin heeft?

5. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    In principe zou de firmware nog te lezen moeten zijn. Maar dat zal je dan echt even moeten proberen.

6. lmayo

lmayo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oké, bedankt! Ik ga dit proberen, moet ik dezelfde drivve kopen of mag het ook een versie hoger, heb nu de 25, maar mag 28 ook?

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Rommelen met je Xbox is niet legaal. Je garantie vervalt meteen na het verbreken van de garantie-zegel. Dit word "modden" genoemd.

Edit: Ik lees nu pas dat je geen illegale intenties hebt maar dat veranderd niets aan het beleid wat hier gevoerd wordt op het forum.
    I don't make the rules ;)

Als je over modden wilt praten zul je dat ergens anders moeten doen :)

En als je slim was geweest had je je xbox opgestuurd ter reparatie. Mits deze nog in de garantie valt.

8. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Wat is dat voor onzin, het is niet legaal. Je mag gewoon doen wat je wil met je xbox. Dat je garantie vervalt is je eigen probleem. Nogmaals, neem eens een kijkje in de casemod thread?

@lmayo, dat maakt niet uit. Dat is alleen de firmware revisie. Als jij daar jouw eigen samsung firmware op zet veranderd dat gewoon mee.

9. lmayo

lmayo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, bedankt.

Ik had geen garantie meer, het is nu al ver buiten de tijd. Ik ga niet met een kapotte Xbox zitten, dan kan ik net zo goed het zelf proberen te maken, ik weet dat ik het kan.
    Twijfelde alleen even!

Alvast bedankt voor alle reacties, ik ga zo even kijken of het lukt.

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ver buiten de tijd? 5 maanden is het maximale dat je er buiten kan zitten, en zo ver is dat nog niet. Daarnaast neemt de Xbox Support het niet zo nauw met de data, en willen ze hem, mits je de goede persoon aan de lijn hebt, nog wel gratis repareren.

Maar goed, achteraf praten is lekker makkelijk :+

11. lmayo

lmayo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is ook al helemaal uit elkaar geweest, dus heeft weinig zin.

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet rommelen met de drive-key van oude drive naar nieuwe drive.
    Helaas is dat in strijd met onze regels.

Mod-chips zijn taboe, evenals andere illegaliteiten.

Xboxworld.nl support de Xbox en Xbox 360 en het is te allen tijde niet toegestaan om over mod-chips, of soft-mods te praten. Dit geldt tevens voor andere illegaliteiten zoals het schenden van copyrights.

Als je even Googled dan vindt je genoeg online-winkels waar je een nieuwe dvd-drive kan kopen voor Xbox360.
    Misschien kan je de oude naar hun opsturen en zij vervangen in de nieuwe drive de key.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina