Kapotte Headset?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door NeoFrituur, 4 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeoFrituur

NeoFrituur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

ik heb een heel vervelend probleem, met headset werkt soms wel en soms niet.
    Kijk, als ik bijvoorbeeld in een online room ga met een spel doet hij het soms.
    Als ik dan later met xbox weer opstart en weer ik een server ga, doet hij het niet. En wat ik ook probeer, hij doet het niet. Ik hoor dan wel soms geluid door de HS maar praten kan ik niet.

Dus even kort samengevat:

- Soms werkt HS wel
    - Soms alleen geluid door me HS
    - Soms doet niks het, ook geen geluid door me HS

Please wie helpt. Dit probleem is zeer irritant als je met maten hebt afgesproken in de Chat en dan dat je hoort: Ben je er wel? Hallo?

Dus wie weet een antwoord op dit rare probleem?:'-(

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Bij gears of war komt het best vaak voor dat je 1 iemand niet kan horen. In de chat is het soms ook maar dan moeten jullie allebei gewoon ff je mic er uit halen en er weer in doen (miss meerdere keren). Je kan natuurlijk altijd ff de helpdesk bellen en dan krijg je als het echt aan de headset ligt een nieuwe. In jouw geval ligt het denk ik niet aan de headset maar aan het online gebeuren.
    Welkom op xbw trouwes :)

3. NeoFrituur

NeoFrituur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.

Ik heb als ik niet kan praten of iets dergelijks ook heeeeel vaak het plugje in en uit gedaan en nog steeds niet dan.
    Waar kan ik aan zien dat niemand mij hoort? Nou bij bijvoorbeeld Cod3 als je in een Ranked Match server zit te wachten en je praat dan zie je aan zo'n tekentje dat je praat. En als het probleem zich voordoet kijk ik naar dat dingetje, en doe het plugje in en uit en praten, nog steeds niet. In en uit, en weer niet.
    Na een tijdje als ik uit ge xbox't ben en ik start hem de volgende dag weer op en ga naar Cod 3 dan zie ik dat ik wel weer kan praten.:confused:

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    gebruik de zoekfunktie of stel deze vraag in xbox vragen algemeen

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina